kytkeminen päälle / pois laitteita, joissa on Triac rele

Z

Zedman

Guest
Haluaisin kytkeä päälle / pois pari laitteet (TV, HiFi)
jne. kanssa Triac Relay yhdistelmäruudussa.
The triac kääntyy klo nolla yli,
jonka jälkeen rinnakkaisen rele tulee päälle ja sen jälkeen pieni aika triac ei herättänyt enää.

Samalla tavalla, kun otat pois.

Olen lukenut, että ei voi olla ongelmia kytkentä induktiiviset kuormat kanssa triakit.
Tämä on / off-tapahtuma on menossa tapahtua vain 0-20 kertaa päivässä.

Onko minun tarvitse ylimääräistä varotoimi / snubber RC jne. vaihtaa näissä laitteissa turvallisesti?

kiitos,
Zedman

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju będzie wspierać polskie wynalazki, które mają szansę zaistnieć w gospodarce, ale do tego potrzebna jest współpraca naukowców i przedsiębiorców - powiedziała na konferencji w Suwałkach wiceminister Iwona Wendel.

Read more...

Haluaisin tietää, mitä teidän tarkka logiikkaa, jonka kuva, jos mahdollista.
ei molempia triac ja rele tarvitaan tällainen kytkentä sovelluksen.?

Se on hiljainen yksinkertainen skenaariossa vain bistabiilit rele samanaikaisesti triac.Haluaisin käyttää triac estää rele päällekytkennän jonka keskellä on siniaallolla.
Mutta sen jälkeen, että en halua käyttää triac koska rele on bistabiilit ja tarpeita ei ole energiaa pidä valtion.

kiitos,
Zedman

Oletan, ei ole ongelma, koska olet kytkentä kuormien niin triac ja rele vuonna parellel.Puhelunvälityslaitteiden on induktiivinen kuorma on ongelma triakit vain, kun yrität hallita induktiiviset laitteet (Vary nopeus esimerkiksi).Jos olet vaihtamalla kuorma On / Off vain, mielestäni mitään ongelmia joutuu kohtaamaan.Mutta kuten asia turvallisuuden EMI ja RFI, käytä snubbers ja MOV-luvulla.Hope this helps you.Dont unohtaa "auttoi minua"-painiketta.Onnea.

A triac samanaikaisesti latching rele varmistaa, että kytkin on tehtävä nolla ylitykseen, mutta triac on pysyttävä jännitteellisinä kunnes rele yhteystiedot ovat kiinni.
A Tyco KUL-tyyppi latching rele väittää yksi toiminta-aika 25 ms max, joten triac tarvitsee vähintään kaksi sykliä portinvartijan asema.

Wade Hassler

kiitos, olen käyttäen Schrack PE014A05 rele, puhelunvälityslaitteiden järjestyksessä näyttää tältä:

1) Triac ON
2) odottaa 50 ms
3) Relay käämeihin ON
4) odottaa 50 ms
5) Relay käämeihin OFF / / tähän aikaan rele on vaihtanut sen valtion
6) odottaa 50 ms
7) Triac OFF

Jotain tällaista:
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

näyttää se
doesnt aiheuta ongelmaa.
pitää hauskaa ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back