Laajakaista bias piirejä

L

lindaknoll2002

Guest
Hi all,

Minun täytyy suunnitella bias piirejä, jotka voivat hylätä RF menemästä DC tarjonnan ilman aiheuttaa niticeable syöttötapa tappio signaalin linja.Toiminta-taajuus on 1 MHz-3 GHz.Voiko kuka tahansa ehdottaa jonkinlaisen käsityksen siitä, miten tämä voidaan tehdä?Kiitos.

Linda.

Käytä enintään käämeihin arvo, joka on suurempi resonanssitaajuudelle pienempi kuin 3 GHz ja sitten pieni ESR kondensaattoreita rinnakkain alkaa muutaman picofarads on muutama sata nanofarads.
Pienet kondensaattorit toimii irrottamista korkit.korkeampien taajuuksien korkeammat arvot toimii alemmilla taajuuksilla ..
A Bias Tii koostuu niistä ..

Hei
Jos olet etsimässä rikastin että töitä 1M kaikille tavalla enintään 3G-sitten yksi tapa Olen nähnyt ihmiset tekevät, että on yhdistää induktorit sarjaan siten, että jokainen heistä erillisissä bändit (min impedanssi).Laatimaan avulla sanoa, sinulla on kolme induktorit (L1, L2, L3) sarjaan L1 teoksia (Z> 500say) matalaan taaj, L2, Keski-bändi ja L3 korkeimmalla taaj.
Yleensä kondensaattori maahan, lisätään lopussa irrottaa.(Luulen, että se toistaa joitakin rooli kompensoidaan L tasomaisuus samoin).
Hope oli hyödyllinen.

Edellinen vastaus on yhteinen tapa hakemukseen.Lisätoimenpide sinun pitäisi tehdä, on asettaa kaikissa eri vaiheissa, induktorit samanaikaisesti vastus, joka on tarpeen väljähtyä lopullinen S21 vastausta.RF simulointivälineet olisi käytettävä optimointiehdotuksen.Ole valmis noin puoli dB tappiota.Jos ylitetä sitä, 3G, EM simulointi on välttämätön tällaisen rakenteen.Sinun tulisi käyttää enemmän kuin erottaa cap myös.

Onnea

Kiitos kaverit tai apua.Se toimii täydellisesti.

Linda.

Ihmettelen, miksi esittää useita induktorit sarjaan sijasta käyttää yhtä induktorityyppinen vain?
Kiitos paljon

Hei

Voit rfsurfer

Miksi me tarvitsemme, jotta vastus rinnakkain on induktorityyppinen.Olen nähnyt sen on tekninen samoin ..... ei reslly ymmärrä?

Voisitteko selittää

Sinun pitäisi poimia kirjan nimeltä - laajat vahvistin suunnittelu
sinulla kysymys selitti hyvin kirjan
monet suunnittelu esimerkkejä ja mittausta.
onnea.

Hi wjnbry

joka on kirjoittanut kirjan?

terveisin
Last edited by tyassin
16. maaliskuu 2007 22:05, muokattu 1 kertaa yhteensä

"Miksi me tarvitsemme, jotta vastus rinnakkain on induktorityyppinen. Olen nähnyt sen on tekninen samoin ..... ei reslly ymmärtää?"induktiokeloja (kerääntyvät) on resonanssia liikaa.Joten rinnakkaisen vastus damps tai vähentää Q resonanssitaajuudella muodostamia induktanssi ja loistaudit capacitances ...

Hei

Olenko ymmärtänyt oikein, kun BW = For / Q.Joten me lisätä kaistanleveyttä ottamalla käyttöön "tappio" on induktorityyppinen lisäämällä vastus vai mitä?Mutta dont lisätä Q lisäämällä rinnakkain vastus sijasta saattamisesta sarjaan?

Ehkä saan sen nyt ...... Saat rinnakkaisen piirin Q = Rp / omega * L.Jos siis lisätä toisen vastus rinnakkain meidän lasku Rp, mikä puolestaan decrese meidän Q ja lopulta lisätä kaistanleveyttä ..... oikeus?

Terveisin

tyassin wrote:

HeiVoit rfsurferMiksi me tarvitsemme, jotta vastus rinnakkain on induktorityyppinen.
Olen nähnyt sen on tekninen samoin ..... ei reslly ymmärrä?Voisitteko selittää

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back