Mikä on pyörrevirtajarrujen

S

smartshashi

Guest
Voiko joku selittää minulle, mitä on pyörrevirtajarrujen.Mikä on syynä tuottaa pyörrevirtajarrujen.Mitkä ovat vaikutukset, jotka & Applications?

Pyörrevirtahäviöiden on, että nykyinen syntyy induktiolla, kun hoitavat aineistojen aikasidonnaisia sähkökenttä.Tämä on erityisen huomasin muuntajan sydämiä.Eddy virrat kulkevat rauta-Core-muuntajat seurauksena ydin joutua aikasidonnaisia muutostilassa.Nämä virrat yleensä lisätä muuntajan tappiot siten vähentää efficieincy.
Hyödyllisistä sovelluksista pyörrevirtoja on induktiouunit.Täällä metalli on sulanut on subected korkean frequncy sähkökentän, joka aiheuttaa pyörrevirtoja metalli-näytteen.Nämä virrat nostaa näytteen lämpötila riittävän korkea metalli sulaa.

Toivottavasti tämä auttaa ...

Did you check out here?
http://en.wikipedia.org/wiki/Eddy_current

cedance.

Pyörrevirtahäviöt syntyy, kun kapellimestari on sijoitettu Magneettikenttä ....Voit välttää tämän, käytämme leimattu sydämiä sijaan kiinteän sydämiä ...

Normaalisti sovelletaan vain Induction Machine staattoreiden & Roottorit ...

Oikea minulle, jos olen väärässä ....

muutos flex aiheuttaa EMF on lähellä johtimissa.
Se toimii elämäni pieni suljettu IC ja jotkut nykyiset alkaa virratessa sen läpi.
Tämä luo pyörrevirtajarrujen.

to menimise tämän insted käyttää yhtä metallisen estää eristetty useita pieniä Sheel käyttää.

Tämä lisää vastustusta ja vähentää nykyisiä

Kun levy liikkuu jatkuvasti Magneettikenttä lisäksi induktiojännite, pyörrevirtajarrujen tuotetaan ..Tämä virtaa samanaikaisesti taso on pyöreä tavalla.tästä nimi ..Välttää tämän eriste on lisätty BT samanaikaisesti levyt ..

Joka kerta kun nykyinen siirtyy edelleen pois, tai pois siitä, (tämä tapahtuu paljon digitaalipiirin), se tuottaa muuttuvan magneettikentän sen ympärillä, mikä puolestaan tuottaa jännite näkyy johtimet lähistöllä.Jos nämä johtimet ovat lähellä piiri (useimmat eivät) niin toivotun nykyisen valmistetaan mikä puolestaan voi vaikuttaa suorituskykyyn piiri.Tämä on yksi syy asetamme kentällä konetta ja päättyminen ja nopeat digitaaliset piirit.

Pyörrevirtoja ovat syntyneet pala metallia aikasidonnaisia magneettikenttiä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back