Mikä on Saksan tavoin ja miten työmarkkinat näyttävät?

G

g3nster

Guest
Olen opprotuntiy työskentelyä Saksassa kaupungissa nimeltä Braunschweig. En tiedä mitään kaupungista .... Jokin auttaa? Kiittää Advan!

Olen Saksassa asuva, mutta etelässä, Braunschweig sijaitsee pohjoisessa, joka on paljon halvempaa elinkustannukset ja ihmiset ovat entistä ennakkoluulottomammin, vain mennä eteenpäin mies! besta onnea MOMO

on g3nster: kaupunki on ok. Voitko kertoa enemmän sinusta, työ, ... Olen vain utelias.

pahoillani, etten ollut loged sisään ja g3nster: kaupunki on ok. Voitko kertoa enemmän itsestäsi, työ, mistä olet kotoisin, ... Olen vain utelias.

Hei, I `ma maanmittaus insinööri (Geomatic insinööri) ... Haluan tietää, mistä löydän työtä, joka muodostaa oma määrin Saksassa. I `m odottaa, että joku auttaa, auttakaa minua.

Hei Olen Arvind hetkellä Intian Bangaloressa Minä pidän kandidaatin tutkinnon pääaineenaan compsc & Engg alkaen VTU joten plz löytää minulle töitä Saksassa beacause haluan työskennellä siellä niin lisätutkimuksia tehdä postin pelissä ansharma06@rediff.com

[Quote = MIC] asun Saksassa, mutta etelässä, Braunschweig sijaitsee pohjoisessa, joka on paljon halvempaa elinkustannukset ja ihmiset ovat entistä ennakkoluulottomammin, vain mennä eteenpäin mies! besta onnea momo [/quote] mitään käsitystä Stuttgart? / Kella

Hei nimeni on Zach im 20-vuotias ja im armeijassa ja im asemapaikkanaan friedburg Saksassa. Im parhaillaan Irakissa, ja naimisissa saksalaisen. kun pääsen pois armeijasta 2007 En tarvitse työtä Saksassa. jos joku on noin sugestions auta minua!! Voit lähettää sähköpostia minulle lambchop137@yahoo.com

Odotan työtä Saksassa, mutta olen suorittanut rikosoikeuden ja en näytä löytävän mitään työtä ei liity omaan tutkintoon. Voiko joku antaa minulle neuvoja. Kiitos, M. Sasser

mitään käsitystä Stuttgart?
Stuttgart on 5. tai 6. suurin kaupunki Saksassa. Se on teollinen kaupunki, etenkin autoteollisuuden. Se on puhdas. Se on yksi rikkaimmista kaupunki Saksassa. Se on myös mäkinen kaupunki. Monet wineyard. Elävä hinta on melko kallis. Ihmiset puhuvat eri aksentti kuin muualla Saksassa. Mutta ihmiset ovat hyvin ystävällisiä. Yliopisto on yksi parhaista Saksassa, erityisesti sähkötekniikka, tietotekniikka ja autoteollisuuden. Monet ulkomaalaiset asuvat Stuttgart, etenkin turkki, kiina, vietnam. Monet Aasian kauppoja. Se on eräänlainen Oktoberfest kuten Münchenissä, toinen suurin Saksassa. Lähellä Stuttgart, eli Metzingen (45 minuuttia junalla) on kuuluisa tehtaanmyymälät Boss, Tommy Hilfiger, Nike, Puma, Esprit, jne. 2 tuntia Münchenistä. Minusta se on ok asua ja työskennellä Stuttgartissa. paras

mitään mahdollisuuksia VLSI työpaikkaa Saksassa naisten insinööri

Moi Olen palvelee sotilas kaupungissa nimeltä celle n. 30 km sieltä, olen ollut täällä vuodesta 1987. Jos olet menossa töihin on hyvin kiireinen kaupunki on hyvin ystävällinen paikka, ja on fantastinen joulu markkinoille vuosittain. Pääostoskeskukselle kutsutaan Gallerier on valtava ja tarkoitan massiivinen. Se on erinomainen yöelämä ja sopii joko yksittäinen henkilö tai perhe. Voit ajaa 30 min johonkin suuntaan ja osui teemapuisto tai jonkinlainen päivä pois keskustasta viihdyttää perheen. Jos olet kielen alla vyön tulet rakastamaan sitä. Valitettavasti ei ole kuvia lähettää sinulle, mutta minä HPE tämä on alku sinulle. Kaikki parhaat ja onnea.

Olen Yhdysvaltain kansalainen. Ja olen tilalla CDL (kaupallinen ajokortti) Yhdysvaltain joiden vastineet luokka 1 täällä Saksassa. Olen tällä hetkellä asuvat Grünwald, Bayer. Saksa, ja olen epätoivoisesti etsimässä työtä liittyvältä alalta. Voin olla tavoitettavissa sähköpostitse. Nathaduong2005@yahoo.com . Kiitos jo etukäteen ur apua.

Libyan kansalainen, B. SC hallita insinööri ilman kokemusta, kuinka paljon hän voi menestystä Saksassa? voi hän löysi työpaikan yhdessä viikossa?

Saan valmis siirtymään Saksaan vaimoni ja pikku tyttö. Tarvitsen apua löytää työtä siellä. Vaimoni on saksalainen niin hän löytää helppoja, minä aion tarvitsevat hieman apua. Älä puhu tarpeeksi Saksan työskennellä yhteisössä, joten mitään joka auttaisi minua olisi mukavaa. Yhdysvaltain armeijan veteraani. Kiitos.

[Quote = eehero] Libyan kansalainen, B. SC hallita insinööri ilman kokemusta, kuinka paljon hän voi menestystä Saksassa? voi hän löysi työpaikan yhdessä viikossa? [/quote] Myös saksalainen tohtori haltija ei voi helposti löytää työtä yhdessä viikossa:)

Etsin Tuotantotalouden työtä Saksassa, minun sähköposti on germanholand@yahoo.com Olen Kanadan kansalainen ja minä valmistuin yliopistosta Windsor Kanadassa koulutukseltaan tuotantotalouden Engineering keskittyminen hallintoon ja valmistus kokemusta General Motors Company & Ford Motors Company. Kokemukseni sisältää parannuksia, toteutus ja arviointi integroituja järjestelmiä ihmisten, rahan, tiedon, informaation, laitteet, energia-, materiaali-ja prosessi. Teollisuuden suunnittelu nojautuu periaatteita ja menetelmiä tekninen analyysi ja synteesi sekä matemaattisten, fyysisten ja sosiaalisten tieteiden sekä periaatteiden ja menetelmien tekninen analyysi ja suunnittelu määritellä, ennustaa ja arvioida saavutettuja tuloksia tällaisista järjestelmistä tarvittavat taidot jotta voisin työskennellä Saksassa.

Kyllä im uusi tällä sivustolla ja im etsimässä joku täällä voi vastata muutamaan yksinkertaiseen kysymykseen 1) Im ole sotilaallinen ... Joten kun menen hakemaan työtä kaikkialla Saksassa Täytyykö työlupa jonkinlainen työskennellä siellä? 2) Mitkä ovat paras tapa amerikkalaiset itse, jotka ovat älykkäitä mutta omaavansa mitään korkeakoulututkinnon löytää hyvän työpaikan Saksasta?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back