Mikä on Saksan tavoin ja miten työmarkkinat näyttävät?

Hei, im intialainen singaporelainen. Haluaisin tietää mahdollisuudet työskennellä Saksassa valokuvaaja / web-ja grafiikan suunnittelija.

hello. im sorry lähettämistä väärässä säiettä. Mutta en voi löytää foorumi minun tutkinto. Im rekisteröity sairaanhoitaja Philipppines ja haluan työskennellä ja asua Saksassa kukaan voi jakaa minulle sivuston tai miten sovelletaan sairaanhoitaja Saksassa? kiitos etukäteen.

[Quote = MIC] asun Saksassa, mutta etelässä, Braunschweig sijaitsee pohjoisessa, joka on paljon halvempaa elinkustannukset ja ihmiset ovat entistä ennakkoluulottomammin, vain mennä eteenpäin mies! besta onnea momo [/quote] Olen kuullut, että parhaat paikat Saksassa ovat etelässä, Baijerin esimerkiksi ... onko tämä totta??

Olen asunut siellä vuoden, se on makea melko pieni kaupunki, jossa on paljon puistoja ja järviä sisällä. Jos etsit dynaaminen paikka varmasti se ei ole sinun paikkasi, mutta perhe on varsin mukava. Vuokra paikka lähellä Olpe järvi tai jokin muu järvien kaupunki, joten voit nauttia kävelyä. Se on lähellä suuria kaupunkeja samoin. Suosittelen teille elää suurkaupungissa Saksan koska saksalaiset eivät ole hauskoja, pienissä kaupungeissa toiminta pysähtyy kello 18:00 ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back