Mikä on tärkein valmistautuu ulkoasu?

J

jaylin

Guest
Halo kaverit

Olen alusta ulkoasu, mutta minulla ei ole mitään kokemusta asiasta, olen afaind, että jos en ole perustanut tukemalla tiedostoja oikein asettelun, minulla on ehkä käynnistettävä uudelleen, kun olen lopettanut ensimmäisen ulkoasu, joten voi kukaan kertoa minulle, että mitä minun on perustettu ennen kaavan, enimmäkseen Tarvitsen techfile ja display.drf DRC sääntö ja LVS sääntö, eikö?Onko anythings, että minun täytyy vahvistaa ja ilmoittaa?

Ja kun olen lopettanut ulkoasun, mitä minun pitäisi käsitellä että valimo on vain layout tietokanta?tai muuta, jotakin enemmän?

On mukavaa päivää
Jay

kyllä, techfile ja display.drf DRC sääntö ja LVS sääntö on.
jälkeen layout,
annatte GDS että valimo.ja valimo antavat muodossa, kuten prosessi, die koosta ja niin edelleen tarpeen antaa.

Hyvä Sunking,

Kiitos paljon, sholud I spec kerroksen sääntö (johon sisältyy valmistuksessa verkkoon määritelmä) on techfile?Ja miten voin asettaa minmum pito vuonna ulkoasun piirtämään?Ystävällisin terveisin
Jay

Sinun olisi pitänyt ERC sääntö, ja säännöt rc-uutto.
Ennen kuin lähetät sen valimo, suunnittelija on tarkistettava simulaation tulokset onko se täytä eritelmän tai ei.

varten verkkoon määritelmä on mainittu, että PDK antaa fab

vuonna ulkoasun mene vaihtoehtoja, jotka näytetään tai paina vain "e"

tässä x snap etäisyys y snap välistyksen ilmoittamat PDK

muuten lopussa suunnittelua se antaa ulkoasu verkkoon virhe.

ya kun Toimittaessaan suunnittelusta ja ihana kaveri annamme ulkoasua tietokannan GDS-muodossa

sen muodossa, joka on undrestood että fab

Hyvä YESH_23,Haluatko pls kertoa minulle, mitä "PDK" tarkoittaa?

Ja En löydä mitään vähintään verkkoon spec alkaen THR valimo meidän bipolar prosessi.Ystävällisin terveisin
Jay

Hei
tämä on Sivakumar, suunnittelusta oikea asettelujen ensin meidän on keskityttävä technologi tiedoston, joka meidän olisi hyvä tuntemus teknologian tiedosto ja ymmärrystä DRC & LVS sääntö tiedostot ja Knowledge jalostuskustannusten kerrokset on aivan ihana.

PDK on prosessi-kit, joka on antanut fab.että u saa tehdä's & dont ja menetelmiä, joita on noudatettava, että particulr prosessi.

layout opas linjat piirustus vastukset
ja kondensaattorit jokainen asia on mentioned.but ne ovat luottamuksellisia olla carerfull.

vähimmäismyyntihintojen verkkoon spec on myös esitetty, että

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back