miksi FPGA ei toimi? Kukaan voisi auttaa minua

Z

zgq0319

Guest
Olen kehittänyt minun FPGA aluksella käyttäen EP1C3T100 (CYCLONE). käytän "AS JTAG"
configration malli, mutta!jahka i-config minun FPGA käyttää JTAG-, loki näyttää "ei voi käyttää JTAG-ketjun. kun tietokoneessa on" yhtä "mallia, se voi-ohjelman puitteissa EPCS1 siru, mutta verifcation on wrong.i on esimerkiksi minun hallituksen useita kertoja.mutta löydän miksi?

Hei zgq0319,

Ehkä on suunnittelun epäonnistuminen on kaavamainen.Tiesitkö yhteydessä kaikki päin Altera tekee siellä kokoonpano järjestelmiin?Tiesitkö tarkistanut virtalähde kunkin PIN-ja FPGA?

Hei,
cube007

kyllä!Olen suunnitellut FPGA hallituksen tiukasti pyörremyrskyn datasheet.i ovat viitanneet myös hirmumyrskyn DSK schematic.the lataus kaapeli "byteblaster2", jonka olen ostanut markkinoilta mielestäni ehkä ole problem.The FPGA EP1C3t100 n virtalähde on OK, Kun tietokoneessa on "ex"-tilassa, FPGA voi luoda "DCLK" kelloa, voin katsoa kelloa syntyvät FPGA on oscillograph.when I virran FPGA, "nstatus" ping voi antaa korkea status "1".
Tämä tarkoittaa, että FPGA nollata correctly.but En voi ratkaista ongelmaa.

Hei zgq0319,

Onko sinulla mahdollisuus tarkistaa ByteBlaster II-kaapelilla?Olen kokemusta, että kaapeli doesn t toimi joissakin kannettavissa.Tiesitkö tarkistanut kaikki lanka hallituksessa ja kaapeli kunnollinen yhteys?

Hei,
cube007

kiitos!Olen tarkistanut kaikki lanka hallituksessa kaapelin ja yhteys
ole OK.Now En ole chioce mutta suunnitella omaa "byteblaster2".

zgq0319 kirjoitti:

kiitos!
Olen tarkistanut kaikki lanka hallituksessa kaapelin ja yhteys

ole OK.Now En ole chioce mutta suunnitella omaa "byteblaster2".

Minusta sinun pitäisi muuttaa ohjelmoija.
Kokeile lisätä pieni kondensaattori (100p - 470p) välillä panos TCK signaalin
puskurin ja GND.Se yleensä auttaa.

Hei zgq0319,

On helpompi rakentaa ByteBlaster MV kuin ByteBlaster II.BB MV voidaan tehdä leipälauta.Don t sinulla on mahdollisuus tarkistaa BB II työskentelevien PCB yrityksenne / yliopisto / ystäviä?Hei,
cube007

ok, olen tätä prob b4 ..dunno on sama virhe ...

prob on kuljettajan ur tavun Blaster on vioittunut,,,

Helpoin tapa on asentaa uudelleen itsenäistä ohjelmoija on qu (at) rtus CD, sitten u yrittää uudelleen,,,

kaikki olisi b sakon,,, jos ei, niin se olisi b laitevian D. ..

terveisin,
op

Kiitoksia kaikille!Nyt olen sovle minun ongelmani, olen lisäämällä pieni kondensaattori (220P) välillä panos TCK signaalin
puskurin ja GND, ja sitten FPGA toimii erittäin hyvin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back