Miksi jännitteen syöttö FPC nostaa?

B

bittware

Guest
Hei asiantuntijat,
Olen havainnut outo ilmiö.Käytin TLV2464 Setup vahvistin ja vertailuryhmässä.Olisin odottanut, että jännite TP3 on nolla kun jännite TP5 on nolla.Mutta kun käytetään yleismittari katsella jännite TP3, se on 763mV.Sen sijaan, jännite TP4 on nolla volttia.Sain käyttää TLV2254 ja tilalle TLV2464, se toimi hienosti - TP3 on nolla volttia.Ihmettelen, miksi jännite TP3 ei ole nolla voltin tässä versiossa kaavamainen?
Voisitko auttaa minua analysoida, kuinka tämä tapahtui?
Kiitos jo etukäteen.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Olet ur itse analysoida piiri.Viittaavat lomakkeissa.
Seuraavassa on vihjeitä ...
1.Yhdellä OPAMP TLV2464 on JFET perustuu Jos niin
TLV2254 on MOSFET perustuu.

2.Diodi eteenpäin lasku on ~ 700mV

3.Käytät yhtä virtalähde!

Suurin mahdollinen syy on viallinen toinen OP-AMP.Input Bias nykyinen on erilaisia 4.4nA on 14nA 25 ° CTämä nykyinen ei voi aiheuttaa ,7 V jännitteen pudotus 316kΩ vastus.Joten puolueellisuus virta on pois silmälasit.

nand_gates kirjoitti:

Olet ur itse analysoida piiri.
Viittaavat lomakkeissa.

Seuraavassa on vihjeitä ...

1.
Yhdellä OPAMP TLV2464 on JFET perustuu Jos niin

TLV2254 on MOSFET perustuu.2.
Diodi eteenpäin lasku on ~ 700mV3.
Käytät yhtä virtalähde!

Osalta tämän hakemuksen En näe mitään eroa, jos käytät MOSFET tai JFET.Kun kaikki tämä FPC toimii täällä kuin vertailuryhmässä, joten jos olet että harhaa virran (-) tulo T T kuin tämä on LPF rakentaa R39/C7 kaikki muu ei lasketa paljon ..

TLV2464 on P-tyypin JFET: n panokseen niin harhaa sähkövirta pois syöttää PIN.Koska DC ajaa vastustuskykyä sekä tulo nastat ovat hyvin erilaisia ei voida korvata ongelma.Aseta välillä PIN-koodi ja jakajan 300kΩ vastus.
Ero JFET ja MOSFET tuloa on, että IC on vähemmän ennakkoluuloja nykyisestä.

Borber kirjoitti:

TLV2464 on P-tyypin JFET: n panokseen niin harhaa sähkövirta pois syöttää PIN.
Koska DC ajaa vastustuskykyä sekä tulo nastat ovat hyvin erilaisia ei voida korvata ongelma.
Aseta välillä PIN-koodi ja jakajan 300kΩ vastus.

Ero JFET ja MOSFET tuloa on, että IC on vähemmän ennakkoluuloja nykyisestä.

Tasapainoa tulon ansiosta voit (kuten Borber ehdotettu) liittää 300kΩ vastus välillä pin 3 ( ) ja R27/R28 tai, mikä mielestäni on parempi vaihtoehto, pienempi arvo R39, sanovat, 10kΩ, ja lisää tarvittaessa arvo C7.
Kuten sanoin, tämä FPC toimii vain vertailuryhmässä joten varmista, että bias virtausten ja (tai) sekä panoksia ( ) ja (-) ovat verrattavissa ..

IanP kirjoitti:

Tasapainottaa tuloa voi (kuten Borber ehdotettu) liittää 300k?
Vastus välillä pin 3 ( ) ja R27/R28 tai, mikä mielestäni on parempi vaihtoehto, pienempi arvo R39, sanovat, 10k?, ja tarvittaessa lisätä arvoa C7.

Kuten sanoin, tämä FPC toimii vain vertailuryhmässä joten varmista, että bias virtausten ja (tai) sekä panoksia ( ) ja (-) ovat verrattavissa ..

Lisääminen kapasitanssi oli vain ehdotus.Minun gues on, että sinun ei tarvitse lisätä tätä arvoa ollenkaan.
Loppu on, että käytät MΩs vastus kuin positiivista palautetta (pieni histerezis) tässä vertailuryhmässä.Tietyissä tilanne (jännite ja - lähes sama) se voi tand to värähtelemään ..

IanP kirjoitti:

Lisääminen kapasitanssi oli vain ehdotus.
Minun gues on, että sinun ei tarvitse lisätä tätä arvoa ollenkaan.

Loppu on, että käytät M? S vastus kuin positiivista palautetta (pieni histerezis) tässä vertailuryhmässä.
Tietyissä tilanne (jännite ja - lähes sama) se voi tand to värähtelemään ..

Ei, nämä ovat kaksi eri asiaa.
Positiivinen palaute vastus estää mahdollisilta heilahdusta.

Siltä osin kuin 766mV jännite on huolissaan, ovat yrität toinen vaihtoehto on 10kΩ sijaan 316kΩ?

Toinen kysymys, niin jotain on pielessä, onko sinulla irrottaminen kondensaattorit välillä 3,3 ja 0V?Voitko chack (oskilloskoopilla) jos piiri on stabiili eli ei empiä?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back