Miksi viidennen negatiivinen?

Y

y7wu

Guest
Hi there,

Olen opiskelija työskentelee tehovahvistimet malleja, jotka ovat juuri aloittanut hiljattain päällikkö.Olen ollut jonkin verran kokemusta Analog IC minun peruskurssit.mutta minulla on kysymys RF käytetty RF-PA, jotka ovat hämmentävän minulle

Yksi kysymys olen vuoksi RF PA (kuten GaAs ja GaN) on negatiivinen viidennen kuten tiedotteessa kuten http://www.cree.com/Products/pdf/CGH40010-Rev1_5.pdf.Tämä ei todellakaan ole mitään järkeä minulle, koska olemme kyse NMOS emme?

myös, ei näitä transistori näytteille alussa vaikutuksia, kuten piitä CMOS?

RF oppikirja kuten Cripps "näyttävät keskittyä" polven jännite ".Onko tämä jännite sama kuin Vds (la) ja analoginen IC?(eli jännite, jonka transistori tulee kyllästymisen lineaarisista alue)?

myös, miksi se, että se ei ole mahdollista noudattaa RF-jännitteen ja virran aaltomuodot todellisessa elämässä.Olen kertonut voimme vain mitata teho, miksi?

Lopuksi, mitä eroa on lineaarinen voitto ja valta saada?Areena aina puhumme valtaa, kun sanomme dB tai dBm?(esim. 20log (jännite) tai 10log (virta)).Miksi tehdä ero?

Ymmärrän olen kysyy paljon kysymyksiä.mutta opinnäytetyöt perustekijät ovat todella häiritsee minua

Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka voivat vastata näihin kysymyksiin

Aivan päivänselvä asia.Sanoi transistorit, N-kanava, on itse asiassa negatiivinen viidennen koska he ovat ehtyminen tyypin.

Quote:

Miksi se, että se ei ole mahdollista noudattaa RF-jännitteen ja virran aaltomuotoja

Hei,

Kiitos, kun kerroit minulle noin ehtyminen MOS.Olen käsitellyt vain lisälaitteen MOS ennen.

Matalilla taajuuksilla olemme opettaneet, että korkean impedanssin kohdalla voimme todeta jännitteen aaltomuodon lataamatta piiri.

Olen spekuloidaan, että korkean impedanssin luotain aiheuttaa pohdintaa korkealla taajuudella joten sitä ei voi käyttää?

Oletetaan, että käytämme 50 Ohm päättyy antureista korkealla taajuudella, mutta tällaista se lataa piiri voimakkaasti.Mutta wouldnt voimme korjata lastaamiseen vaikutuksen kautta saat tarkan mittauksen anyways?Johtuuko se siitä, että on hyvin vaikea kunnolla valmistukseen puhtaasti resistiivinen probes?

Jos olen ymmärtänyt oikein, monet vahvistin luokat on määritelty niiden jännite-ja aaltomuotoja ja kunkin harmoninen päättymisestä.
Näyttää siltä hämmentävää, että me emme voi valitettavasti mitata jännitteen ja aaltoa korkealla taajuudella (siis tarkistaa, että sanovat, luokka F todellisuudessa käyttäytyy kuin luokka F)

Onko syvemmälle miksi ihmiset havent tähdänneet mitata V / I korkealla freq, ja yksinkertaisesti luottaa tehonmittauksiin?

Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back