Mitä tehdä sotilaallista spec IC niin kalliita?

Vaeltava hieman off-topic ...here's a
US Talousarvio tiivistelmä:
http://www.whitehouse.gov/omb/budget/fy2005/tables.html

 
Periaatteessa kustannukset nousee siksi, että Tyhjillään pistettä

1: MIL 883 pätevyys (Internet-yhteyden jakamisen seulotaan on korkea ja alhainen lämpötila, lämpö shoks annetaan yhdessä Viration jne.) testi kestää noin viikon ja se maksaa paljon rahaa.

2: volyymi-asteikot ovat hyvin alhaisia

3: Ja valmistaja haluaa myös tehdä enemmän voittoa.

 
I vaeltaa jos sotilas-, teollisuus-ja kaupalliset sirut ovat itse asiassa sama.Ehkä thay testi pelimerkit, ja luonnehtia niitä, ja jos ne toteavat jotkin joka supportthe korkeampi tiedot, ne tag niitä niin?

Kuulin muutama vuosi sitten, että he tekivät jotain samanlaista Pentium-sirut.Esimerkiksi 233 MHz ja 266MHz voisi olla sama siru, vain kaksi eri merkinnät.Hinta vähemmän valmistajan suunnitella vain yhden pelimerkin.Mikä oli hyvää päivää Overclockers!Se antaa minulle vaeltaa jos AMD on edelleen näin, ja juuri taajuuden rajan laser-leikkaus noin neulepusero jälkiä (ex: on Athlon XP), mutta joilla on täsmälleen sama siru.

 
Big Boy wrote:

Se antaa minulle vaeltaa jos AMD on edelleen näin, ja juuri taajuuden rajan laser-leikkaus noin neulepusero jälkiä (ex: on Athlon XP), mutta joilla on täsmälleen sama siru.
 
Oikeastaan Edellytykset ovat rajuja, kuten äärimmäiset lämpötila korkea ja matala,
tekee luotettavuus ongelma sotilaallisiin IC's.
Lisäksi kysyntä on hyvin erityinen, se ei ole yleinen kuluttajalle.

 
Hyvät kollegat,

Onko MIL-spec vaatia, että siru olisi ääretön on (ainakin hyvin kauan) tuotteen elinkaaren?Jos näin ei ole loputon, mitä tyypillinen käyttöikä on MIL-speced siru?

Kiitos,
Nick

 
ylets tietää sääolosuhteissa sotilas ... pirun kylmä .. eikö?
niin ur IC pitäisi toimia hyvin-ve temps .. myös vettä ...
siihen liittyvien maan puolustuksen .. joten se olisi b higly vankka ja luotettava ... joten obviousl korkeammat

 
Roboustness sotilaallisen spec tuotteiden avulla on kallista ....

se on roboust vuonna atmosperic muutoksia, mehanical muutoksia, vahingoittuessa jne. ..

enemmän ERI kysymyksiä on tyytyväinen ..

testaus myös jonkin verran kallista .....

 
Sotilasstandardien on aina iso kysymys uusien kehittäjien koska kustannukset.Niiden on harkittava hyvin erilaiset ympäristöolosuhteet, kestävyyttä ja niin edelleen.Myös kuria sotilaan olisi lisätty järjestelmään ne ovat tekemisissä.Siksi kaikki järjestelmät ja komponentit, jotka liittyvät sotilaalliset sovellukset ovat kalliita ..

 
Mielestäni ei ole mitään tekemistä sen kanssa, joka on rikkaampi vai ei.Vuonna everyting, saat mitä maksetaan.Se on enemmän laatua ja luotettavuutta komponentin sitten mitään muuta.

On olemassa neljä pääasiallista luokkaa, että käytetään parasta paras.Näitä ovat:

- Life hakemusten tueksi;
- Aerospacial sovelluksissa;
- Autoteollisuus sovelluksissa;
- Sotilas-ja puolustus;

Lyön vetoa, että jos lentävät lentokoneessa halusitte, että valmistaja on ostanut paras osa.Ei yleistä tarkoitusta yksi.
Kun klikkaa breakes autossa haluat että ABS toimii ja ei ole viasta johtuen rikkoutuneen johtaa aikana auton tärinä.
You dont halua että sydämentahdistimeen epäonnistuu, kun olet hiihto, jonka lämpötila on -10 ° C.

Tärkein syy nämä komponentit on kalliimpaa on se, että he käyttävät parempi raaka-aineita, ne ovat tiukempia rajoja on hyväksyttävä luotettavuus-testi, sen ilmasto cattegory olisi korkeampi, se olisi tehtävä ympäristöissä runsaasti tärinää, se olisi vastustettava nopeaan muutoksia lämpötilan ja niin edelleen.Joskus on taattava, että komponentti pystyy toimimaan keittosuolaliuoksessa myst ...ja luultavasti ne valitaan yksitellen tuotantoprosessin aikana.

Itse olen iloinen siitä, että ne ovat kalliita.Ei ole ihme, paremmin asiat ovat kalliimpia.

Ystävällisin terveisin,
Mcoster

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top