Miten oppia Analog Circuit Design?

Jos itseopiskelua, suosittelen PE Allenin kirjan. Voit ladata hänen luento muistiinpanoja net, seuraa sen aikataulu, ja opit paljon vuodessa.

lukea mikroelektroniikan by Sedra ja Smith ensiksi se täytyy lukea, jos u haluavat oppia analoginen suunnittelu sitten u voi mennä muita kirjoja kuten Razavi tai harmaa ja Mayer tai Allan holgerg

lukea mikroelektroniikan by Sedra ja Smith ensiksi se täytyy lukea, jos u haluavat oppia analoginen suunnittelu sitten u voi mennä muita kirjoja kuten Razavi tai harmaa ja Mayer tai Allan holgerg

Hi lukeminen eri kokoonpanojen piiri kirjoja em. kavereiden, laittamalla havainto siitä, miksi he muutettu ja miten se auttaa u much.analog suunnittelee r pohjimmiltaan amp, suodattimet, data muuntimet etc.various kokoonpanoissa muutoksin r there.first tutkimaan niitä . ja sitten käytännön malleja käyttäen PSpice.i Toivottavasti tämä auttaa u paljon.

voi miltään taholta on täynnä kadenssi virtaus opetusohjelma

Jos haluat oppia piirien suunnittelussa, vaikka GK Mithal on hyvä kirja samasta.

[Quote = ELC, 129693] Ehdotan että yksi parhaista kirjan olen koskaan nähnyt: piiritekniikan analyysi ja suunnittelu: Aku Neamen [/quote] Hei, etsin tätä kirjaa, voitteko antaa minulle, jos ur ottaa muuten voi u lähettää minulle linkin, jossa voin ladata kirjan. Kiitos ja terveisin, Hanumagouda Patil

Triquent, kirjojen lukeminen on hyvä, mutta saada työtä teknikko työskentelee hyvä insinööri. Ahdistaa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back