Miten saada väriä ilmaisinpiirin?

G

ghasia

Guest
Hei kaverit. Olen aloittanut lyhyen projektin väreistä detector.Im valaistus RGB Led on järjestyksessä lyövät valon päälle kohde haluan havaita, niin LDR saa heijastuu valoa, ja tehdä jännitteen pudotus radalla (jännite devider) . jännitehäviö saa digitalisoidaan ADC0831 on microproccessor (AT89S51), joka käsittelee ja antaa ulos Seri portin. Ongelmana on, i kallistuksen saada ulostulo 8.051 (mikroprosessori). Voiko some1 antaa minulle neuvoja tai onko mitään muuta keinoa saada väriä ilmaisinpiirin? Kiitos jo etukäteen. Voit kommentoida kaavamaisen piiri Olen liittänyt.

Haluatko todella käyttää photoresistor antureita heijastunut aalto?

Hi! No, se ei ole sulution, se on vain ehdotus, mutta miksi et käytä säännöllisesti rakentaa väri-anturit? Siis kolme phototransistors (tai LDRs), päällystetty väri-selektiivinen optinen suodatin (punainen, vihreä, sininen). Signaali annetaan kolme laitteen lähes RGB. Vain / D, ja sinulla on väri. Anteeksi, mutta olen newbie, en voi ehdottaa muuta hyödyllistä tietoa UC: n prog.

Hei, voit myös käyttää tätä laitetta h ** p :/ / www.taosinc.com/images/product/document/TCS230-E23.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back