MODBUS auttaa

S

smitchell

Guest
Hei,

Olen kehittämässä hanketta uni jos haluan toteuttaa Modbus-protokollan Atmega16's.Olen melko uusi mikro niin olen käyttäen codevision kirjoittaa koodin sijasta kokoajaa.

Olen saanut niin paljon kuin saada jännite käsittelyssä alkaen ADC on orja ja välittää sitä kautta USART toimitettava aluksen päällikölle ja näyttämään sen LCD.Joten nyt minun täytyy ruveta lähettämään tietopyyntöä, missä Modbus tulevat sisään.

Onko kellään mitään linkkejä Modbus koodi kirjoitetaan C AVR-sirut, että voisin käyttää sitä viite?

In the end I guess I'll yrittää tehdä se tyhjästä käyttäen Modbus Manuaaliset modbus.org, mutta olen hieman lyhyessä ajassa, ja minun C taidot ovat vielä melko sh # thouse ...

I'd paljon apua te voi antaa minulle.

Kiitos,

Sam

Voit katsoa tästä:
http://www.ccsinfo.com/forum/viewtopic.php?t=19306

Mutta tämä on täysin eri arkkitehtuuri ja kääntäjä!

Vain kertoa teille joitakin ajatuksia, mistä aloittaa ...

ystävällisin terveisin

kiitos linkkiä, mutta olen vasta alkanut oppimisen C codevision ja AVR ovat ensimmäiset pelimerkit ive käyttää.

Minulla oli luettava läpi koodi ja näen, miten se toimii, mutta olin silti nähdä esimerkki AVR.

Onko kukaan tiedä, mistä löytää jonkin esimerkki koodin?

jopa vain esimerkkejä välittää packets, virheiden tarkastusta, ja korjaamalla olisi enemmän kuin hyödyllinen.jos voin oppia miten nämä asiat AVR, sen ei pitäisi olla liian vaikea toteuttaa se yhdessä ja tehdä Modbus-protokollaa.

Thanks a lot,

Sam

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back