J
jar1087
Guest
Olen yrittänyt rakentaa LED kyytipoika käyttäen 4017 vuosikymmenen laskurit ja 555 ajastin siru.Valitettavasti en tiedä paljoakaan elektroniikka ulkopuolella miten koota piiri on kaavamainen ja kytke arvot V = iR.Oma suunnittelu perustuu että tästä sivustosta, jossa on muutamia muutoksia:
http://www.geocities.com/lemagicien_2000/elecpage/bounlite/bounlight.html
Sen sijaan, että käytettäisiin 9 LED: n,
halusin käyttää 12, joissa vaaditaan kolmasosa 4017.Olen periaatteessa tuhatkauno kahlitsi se silmukkaselaimessa, joten nyt IC1 signaaleja IC2 joka signaaleja IC3 takaisin IC1 jne. yhteydet IC1 ja IC2 ja IC2 ja IC3 ovat kautta transistorit, kuten IC1 ja IC2 yhteys ja schmatic.Tämä yhteys IC3 on IC1 vain kulkee suoraan, kuten että IC2 on IC1 että kaavamaisen Lisäsin myös on / off-kytkin ja poistanut yhteys nastainen annetun 5 555 ajastin ja pohjavesiin, sillä aiemmin en ollut saada mitään signaalia ulos sitä.Nyt piiri useimmiten toimii, mutta sen sijaan, että vain yksi valo liikkuu edestakaisin on kolme.He näyttävät ajettava oikea järjestys, mutta
en ole varma, miten se vahvistaa niin, että vain yksi LED-valot kerrallaan.
Mitään ehdotuksia?
Thanks for the help.
http://www.geocities.com/lemagicien_2000/elecpage/bounlite/bounlight.html
Sen sijaan, että käytettäisiin 9 LED: n,
halusin käyttää 12, joissa vaaditaan kolmasosa 4017.Olen periaatteessa tuhatkauno kahlitsi se silmukkaselaimessa, joten nyt IC1 signaaleja IC2 joka signaaleja IC3 takaisin IC1 jne. yhteydet IC1 ja IC2 ja IC2 ja IC3 ovat kautta transistorit, kuten IC1 ja IC2 yhteys ja schmatic.Tämä yhteys IC3 on IC1 vain kulkee suoraan, kuten että IC2 on IC1 että kaavamaisen Lisäsin myös on / off-kytkin ja poistanut yhteys nastainen annetun 5 555 ajastin ja pohjavesiin, sillä aiemmin en ollut saada mitään signaalia ulos sitä.Nyt piiri useimmiten toimii, mutta sen sijaan, että vain yksi valo liikkuu edestakaisin on kolme.He näyttävät ajettava oikea järjestys, mutta
en ole varma, miten se vahvistaa niin, että vain yksi LED-valot kerrallaan.
Mitään ehdotuksia?
Thanks for the help.