Monte Carlo-simulointi tähän ongelmaan (MATLAB):

P

prince_capri

Guest
Hey guys,

Voisiko joku kertoa minulle, kuinka voimme simuloida seuraavalla kaavalla: C = log (1 KP / N)

Jos P / N = SNR = 0dB.

Kaaviot pitäisi näyttää jokseenkin tältä (vain Rayleigh hiipumassa):
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

 
Hei,

Sinun täytyy simuloida kapasiteetin kaava MIMO jossa u jo mainittu.Mutta sinun täytyy suorittaa simulaatioita pitkä, Ricean haalistu käyttää kanavaa tarkoittaa nollasta ja Rayleigh hiipumassa käyttää kanavaa keskiarvo on nolla.Olen liittää kuva tähän virkaan, joka on summa kapasiteetti vs käyttäjien määrä järjestelmään.

Voin auttaa sinua kirjallisesti MATLAB-toiminto, mutta i dont know tarkka scenerio että te r etsimässä.

Uskon, että tämä luku auttaa U.

MAK
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

 
Hei kaveri, kiitos doc, mutta en voinut avata sitä jostain syystä.Mikä on laajentaa tiedoston?Onko se maali vai joku muu?

Ehkä minun pitäisi mainita enemmän mitä olen yrittänyt tehdä ... käyttäminen Rayleigh hiipumassa, minun on tontin edellä kaavioita, mahdollisesti ottamalla niiden hiipuva kasvu huomioon.Näin minun on annettava määrällisiä arvoja järjestelmien kuten Muuttuvaleveyksinen oikeudenmukainen ajoitus, ja sitten ehdottaa omaa myöhemmin.

Toivon, että on järkevää.Voit vapaasti kysyä tarkemmin.
Ja kiitos tarkastelee tätä!

 
Olen edelleen jumissa tässä.Oikeastaan todella apua please!

 
Hei, olen myös yrittänyt tehdä samanlaisia simulointi.Oletko voinut tehdä sitä.Jos kyllä Voitteko auttaa minua tässä ymmärtää ongelman ja sen MATLAB-koodin.
@ Arif Khan
Olen pm sinulle viestin aiemmin myös, ja toivon, että voitte auttaa minua tässä asiassa samoin.
Minulla on simuloitu kapasiteetti kaava ja tietää, olen tehnyt silmukan laskea kapasiteetti eri kanavan tilan (eri kunkin itteration), ja viimeksi olen lisännyt kaikki kapasiteettia ja jakaa sen määrä itteration mutta i dont get kunkin kaavion.Minun täytyy puuttua joitakin asia täällä.please help me.
Terveisin

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top