Mplab kysymyksiä

W

white_shadow

Guest
Olen uusi Pic'n (ja MCU: n), koska alussa kesällä.Voin todeta, että minun tarvitsi tutustua kokoonpano.Aloitin lukemisen jopa kokoonpanotoiminnasta ja on olemassa vain harvoja tehtäviä (kun kirja) tekemistä Debug kokoonpanossa.Yritin WinXP:
n debug, vaan törmäsi seinään.

Sitten olen asentanut MPLab ajattelevina Voisin käyttää vianetsinnän.Joten olen jumissa.Minun täytyy suorittaa muutamia yksinkertaisia vianjäljitykseen ongelmia käyttämällä kokoonpano.

Voit käyttää ohjelmistoa simulaattori, joka on integroitu MPLAB.Ensinnäkin kirjoittaa yksinkertainen ohjelma, tietysti se on Koostuu ole virhe antaa kääntäjä kääntää se.Valitse sitten MPLAB SIM kuten debugger, ja alkaa toteuttaa sinun ohjelmoida rivi riviltä.Avaa katsella ikkunasta ja drag & drop joitakin muuttuja siihen.

Olen seuraavat Assembly Language Askel askeleelta, jonka Duntemann.Se on vanha kirja, joka käyttää DOS perustuu Debug.Jos voit tehdä ja nähdä yhden ohjeita komentoriviltä.Joten ei ole täyttänyt koodi, vain yksi toimista, miten ne toimivat.Minä yritän kirjoittaa simpel ohjelma ja käyttää MPlab sim, mutta olen luultavasti enemmän perustasolla.

Siirry tästä http://www.microchip.com/stellent/idcplg?IdcService=SS_GET_PAGE&nodeId=1406&dDocName=en019469&part=SW007002

Lue asiakirja "MPLAB ® IDE v6.xx Quick Start" olisi noin esimerkin.Kopioi
ja liitä se uuteen ASM-tiedosto ja voit aloittaa pelaamisen kanssa MPSIM.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back