Näytä DDR SDRAM tiedot LEDit (XUPV2P)

B

BlackOps

Guest
Tässä vaiheessa nyt, olen tällä hetkellä kirjallisesti / lukuvirheitä DDR SDRAM-muistia.

Olen myös lisännyt omia reuna varten valodiodia.Tämä reuna tulee ottaa yksi tavu tietoja DDR SDRAM-muistia.ja joka perustuu sen arvo muuttuu tietyn LEDit ON tai OFF.

Olin viittauksia sinun esimerkki lisääminen VHDL suunnittelusta Perifeerinen alkaen ur verkkosivuilla.noin kerrannaisvaikutus ...

ur kerrannaisvaikutukset otetaan 2 arvot moninkertaistaa ne ja tallentaa tuloksena readFIFO.

mutta minun reuna, ottaa arvo DDR, vertaa sitä sitten erityisistä LED.(ennen i onnistunut vain kirjallisesti tiedot DDR ja lukemisen sen UART)

i on järjestänyt kaiken, mutta viime vaiheessa, kun i tuottaa bittivirta ...saan virheet:

Code:

VIRHE: NgdBuild: 755 - "system.ucf" Line 302: ei löytynyt netto (t) "LED_0 'on

design. Voit estää tämän virheen määrittää oikea verkon nimi tai poistaa

rajoitteita. The 'Salli Ylivertainen LOC Rajoitukset "Ise omaisuus voidaan myös

asettaa (-aul vaihteen komentoriviksi käyttäjille).

VIRHE: NgdBuild: 755 - "system.ucf" Line 303: ei löytynyt netto (t) "LED_1 'on

VIRHE: NgdBuild: 755 - "system.ucf" Line 304: ei löytynyt netto (t) "LED_2 'on

VIRHE: NgdBuild: 755 - "system.ucf" Line 305: ei löytynyt netto (t) "LED_3 'on

VIRHE: Parsers: 11 - Tapahtui unrecognized rajoitus samalla jäsennykseen.

VIRHE: NgdBuild: 19 - Löytyneet virheet kun jäsennykseen rajoitus tiedosto "system.ucf".

on ollut jonkin aikaa, koska olen yrittänyt esittää oman logiikan osaksi EDK joten minun ei tarvitse muistaa, mitä olisi tehtävä, jotta sitä toteuttaa, mutta olen käyttänyt tätä opetusohjelma alkaen Xilinx se pitäisi auttaa
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Uskon, että pohjimmiltaan joudut manualy päivittää ucf tiedosto ja lisätä olemassa asianmukaiset verkot

No, ongelma on se, että tein päivitys minun UCF ja LISÄTTYÄ käsin minun verkot ...se Stil antaa nämä virheet ....

mitään käsitystä?Lisätty jälkeen 6 minuuttia:Firefox, kiittää u apua, i
didnt korjata ongelma vielä, mutta ur paperit ovat hyödyllisiä!nyt voisi u lähetä tässä LAB1 ja LAB2?ja muiden Labs?kiitos jo etukäteen!

Tämän lab Löysin juuri google, mutta voit saada koko tietenkin vain rekisteröitymällä on Xilinx University Programme, tietenkin se on ilmainen

Ehkä sinun pitäisi määritellä toisen 4 signaaleja LED_0, LED_1, LED_2, LED_3 tältä:
signaali LED_0: std_logic;
signaali LED_1: std_logic;
signaali LED_2: std_logic;
signaali LED_3: std_logic;
sitten käyttää näitä 4 signaaleja tehdä sataman kartta.

Ryan

Tämä virhe on syntynyt aikana PAR vaiheessa.Tärkein syy on coz u havent julistaa nämä LED signaaleja ulkoiset yhteydet, Microblaze järjestelmään.Voit tehdä tämän ... kun olet lisännyt muokatun logiikkaa ...napsauttamalla ( ) merkki nojalla IP-moduulin ja liittää PLB / OPB bussi yhdestä satamasta teidän logiikkaa.Seuraavaksi siirrytään käyttämään SATAMAAN välilehti EDK ja napsauta ( ) merkki vieressä IP logiikan ja laajentaa sitä.Täältä löydät yhteyksiä, netto nimiä teidän logiikka ydin.Varmista, että valitset kaikki NET haluat kytkeä ulkoinen LED ja valitse Tee ulkomaankauppa yhteys avattavasta luettelosta.

Kun teet tämän .. EDK automaattisesti määrittää net nimi signaalin.Nyt ...päivittää verkon nimi on UCF tiedosto käyttää näitä net nimet.Sitten käännöksen jälkeen .. tämä pitäisi ratkaista ongelma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back