Need NC Drill file

B

billano786

Guest
Olen PCB-tiedoston P-CAD-v 4.5.Minulla ei ole P-CAD avaa se.Voiko kuka tahansa luoda sen ncdrill tiedoston minulle?
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Minulla muuttaa tiedoston vuonna PCAD2002, Nyt voit helposti muokata sitä ja tehdä Gerber, pora-tiedosto jne. tarpeen mukaan.

ENJOY!

Takaisin lähtöpisteeseen.Minulla ei ole P-CAD 2002.Voiko kuka tahansa luoda NCdrill tiedosto ja auttaa?

Voit luoda NCDrill tiedosto tarvitaan joku vanha DOS PCAD 4.5.Kun muunnat tiedoston PDIF-muotoa, reikä koot ovat kadonneet, ja ainoa tapa käsitellä tiedoston uudempi muoto on muuntaa se PDIF.

Jos olet valmis menemään läpi tiedoston ja muokata PCB hole kokoa, en voi muuntaa tiedoston melkein missä tahansa muodossa, jotta voit tarkastella ja käsitellä sitä haluamallasi tavalla.Kerro minulle, missä muodossa haluat.

Vaihtoehtona olisi, jos sinulla on Gerber-tiedosto pora taulukosta näkyy, tai "reiän" file for your PCB.Tämä taulukko voidaan helposti käyttää uudelleen reikiä hävisi PDIF käännös, ja että tekisi NCDrill tiedoston tuotannon erittäin helppoa.

Tässä on muunnettu tiedosto.Pidä mielessä, että reikä koot ovat vain arvauksia.Jotta kääntää PCAD4.5 tiedoston mitään muuta, se on ensin tallennettava PDIF-muodossa.Tämä muoto häviää reiän koon, ellet myös poran taulukko tiedoston, joka on tuotettu PCAD4.5 (että tiedosto on "reiän" tiedostotunniste).

Minun neuvoni on edettävä varovasti.Toinen asia on tarkkaile olisi suunnittelun sääntöjä.Ne vaihtelevat suuresti eri EDA-ohjelmisto.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back