niputetaan tekijät

S

sami273

Guest
Hei,
Haluaisin tietää, jos se on mahdollista ottaa käyttöön niputetaan osa Mgrid nykyisten ja kuvion simulaatiot?
Itse asiassa minulla on simuloida antenni useita niputetaan elementtejä siinä keskellä.
Olen käyttänyt Modula jäljitellä te koko antennilla, mutta olen juuri frequentiel vastaus!

Kiitos,

Hi, Sammi:

Käytössä MODUA ja IE3D, jos valitset Tiedosto> Lisää GEOMETRIA MODUULI lisätä vähintään yksi geometria (. Geo) tiedoston suunnitteluun, sinun täytyy valita luoda koko kuvion koko suunnittelun, johon kuuluu yksi tai useampia geometyr moduuleja.Jos sinulla on S-parametrien moduulien suunnitteluun, niiden S-parametrien sisällytetään S-parametrien simulointi.Kuitenkin niiden säteilyä ei oteta mukaan.Capabilty tulee täyttää toiveesi.

Jotkut vanha versio IE3D/MGRID voit laittaa samalle viivalle elementtejä MGRID.Mutta se ei ollut hyvä kuvion laskettaessa.Yllä käsitellyt ominaisuus olisi hyvä sinulle.

Terveisin.

Kiitos Jian vastauksesta,
mutta i dont hankkia mahdollisuutta luoda koko kuvion koko suunnittelun Modula.
youd sanoi, että "sinulla on valinnan luoda koko kuvion koko suunnittelun, johon kuuluu yksi tai useampia geometyr moduulit"
Exactely olen antenni useiden niputetaan elementtejä (L ja C), kun simuloidaan antennin ilman niputetaan osa Mgrid, tuon geometriaa Modula ja minä CONECT ne niputetaan elementtejä, ja minä simuloida rakenteella, mutta en voi palata to MGRID jäljittelemään curent ANT säteilyn mallit antenni niputetaan elementtejä.

Kiitos,

Hi, sami273:

Seuraavat kohdat:

1.Kun simuloida MGRID, sinulla on vaihtoehto säästää nykyinen jako ja kuvion.
2.Kun simuloida MODUA ilman geometriaa moduulit, MODUA tulee vain suorittaa simulointi ja löytää s-parametrit sinulle.
3.Kun simuloida MODUA yhden tai useamman geometrian moduulit, MODUA kehottaa sinua valintaikkuna samanlainen MGRID paitsi et voi muuttaa ennalta määritellyt taajuuksien kohtia, jotka saattavat liittyä taajuus kohtia S-parametrin moduulit.Sinulla on myös valinta säästää nykyisen distirbution ja kuvion.Jos haluat löytää kuvion koko design MODUA, joka voi sisältää yhden tai useampia geometrian moduulit, sinun pitäisi tarkistaa säästää kuvion vaihtoehto.MODUA aikoo vedota IE3D tehdä sekoittaa EM ja piirien yhteistyötä simulaatio sitä.Saat yhdistetyn radiaiton kuvion yhden tai useampia geometria moduulit kaikki niputetaan elementit kytketty.Kun teet tällaisen simulaatio useita eri geometrian moduulit, varmista, että voit määrittää sijainnin useita geometrian moduulit oikein.Sijaintitiedot on kriittinen, kun yhdistämme kuviot eri geometrian moduulit.Jossain mielessä, sinun tulee asettaa jokaisen geometrian moduuli vastaavalla paikalla, kun he ovat yhdessä.Et voi laittaa kaikkia niitä lähellä alkuperää.Jos teet niin, IE3D löytää malli niiden kanssa samoista paikoista ne ovat samalla kukin niistä on "näkymätön" muihin geometria moduuleja.Terveisin.

Kiitos Jian ensimmäiselle apua.
Olen kuitenkin toinen ongelma IE3D, täsmälleen eri satamien sisältyvät Mgrid.
Itse asiassa minulla on simuloida antenni, jossa on useita samalle viivalle elementtejä, antenni on Dipoliantenni eli antennin koostuu 2 samanlaista osaa, joka on syötön paikallinen vaaka-portti ( 1 ja -1).Tämä antenni doesn t tarvitse pohjapiirros.
Lisäämiseksi niputetaan elementti, on tärkeää luoda rakenne muissa satamissa (laajennus satama, paikkakunta satamassa ...).
Kukin sijoittamisesta niputetaan osa on korvattu MGRID jonka aukko on kaksi porttia head-to-jalka.
Minun ongelmani on, että kaikki satamat Mgrid on viittaus suunnitelma, mutta minun rakenne minulla on yksi.

Kiitos,
S (at) mi
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Hi, Sami273:

Se ei ole tarpeen IE3D satamat on viittaus maahan konetta.Erotusdiagnoosissa satamiin, koska kone ei ole tarpeen.Tarvitsee vain olla viittaus terminaalin tai miinusnapaan (tai portti).Liitteenä on esimerkki, näet 5_ports.geo viisi h-lokalisoitu satamissa.Voit liittää niputetaan elementtejä kaikista satamista.MODUA tiedosto test.dsg kertoo, miten yhdistää niputetaan osilla.Ota huomioon lyhyen jokaisen niputetaan elementin yhteydessä.Se tarkoittaa, 2. terminaaliin R tai C on kytketty palata tielle satamaan, jossa 1. terminaaliin R tai C on kytketty.Basicall kukin 2 terminaalin tekijät (R tai C) on kytketty yli h-lokalisoitu satamaan.Terveisin.Lisätään 51 sekuntia:pahoillaan.Unohdin liittää tiedostoa. [/ U]

Hi Jian, kiitos paljon for ur apua.
Mutta tiedosto 5_ports.geo, jonka olet lähettänyt minut, on tyhjä, se ei ole mitään asiaa.Sami,

Hi, sami273: tiedostoja ei pitäisi olla tyhjä.Se voi olla käytössä vanha versio IE3D tai V.10.Se ei voi lukea V.11-tiedosto.Liitteenä ovat tiedostoja V.9 muodossa.Terveisin.

Hi Jian,
Olet oikeassa, olen IE3D v10.3, nyt se toimii correctely.
Paljon kiitoksia ajaksi ur apua.

Terveisin,
Saamen

Hei,
Voidaan ottaa käyttöön niputetaan tekijöitä HFSS myös riitti?.
ov
ansioluettelon

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back