Object seuranta käyttäen FPGA

S

samag1987

Guest
Hei kaikki

I m tekee hanke, jossa minun on kehittää FPGA perustuva järjestelmä tekee kohteen seuraamiseen. Hanke todennäköisesti tarvitse kuva-anturi, jonka avulla image.However En ymmärrä, miten se aikoo tallennetaan siihen FPGA ja miten saada se pois camera.Is datasiirtoa menetelmä-sarjaportin tai rinnakkain-kameran erityistä? Haluammeko tallentaa kuvan joukon vektoreita?

Thanks in advance.

Samarth

Voit tallentaa tiedot missä tahansa muodossa haluat kuitenkin odotan sinua jo tietää, miten aiotte alustaa tietojen kanssa on FPGA.Mene takaisin ja tutustumaan oppikirjoja,
app. muistiinpanoja Kuvantamislaitteessa laite jne., ja katso, miten tiedot on alustettu siellä.

Jos he ovat käyttäneet jono muodossa käytä sitten sitä.

E

Olen myös samaa lajitella työpaikkojen
Oletko valinnut ur FPGA aluksella?
Jos yesthen plz mikä FPGA aluksella ur käyttäen.

Voidaan voin auttaa u

Kiitos nxtech.

No i havnt vielä viimeistelty hallituksen ... Olen kahta kolmesta mallista from@ltera.Whats teoksiasi sameem? Plz eivät jaa mitään tietoa, että u usko auttaa minua.

kiitos

Hei,

jos säännöllisesti videokamera on käytössä, sinun täytyy purkaa analoginen videosignaali, joka merkitse ADC tai video dekooderi sirun tietojen muuntamista.FPGA-levyt jo sisältävät videotulon laitteistoja, esimerkiksi Terasic DE2, olisi parasta varustettu tällaista piirroksen.

Terveisin,
Frank

Anteeksi Samag myöhässä vastauksen i oli poissa

Olen työskennellyt korrelaatio kuvia, (A osa hankkeen kuljettajan heräämisen laite)
I am using XESS XST-3S1000 aluksella.Hallitus on saanut Videon dekooderiin siru, jossa otetaan analoginen tulo ja muuntaa sen Y Cb Cr-muodossa

XESS corp.tarjoaa myös joitakin koodeja niiden aluksella kaappausajasta mielikuvaa.
Saattaa olla, että on apua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back