Ohjeet PIC C-kääntäjän

A

Arup

Guest
Sir,

Olen uusi mikrosirun mikro-environment.I aion valita kääntäjän (ja 12/14/16/17/18 sarjan PIC MCU) meidän project.We on valita Hitech Pic C ja CCS Pic C compiler.But hintaero on valtava.

Voiko joku auttaa minua valitsemaan yhden niistä ja miksi?

Ja mitä olisi kääntäjä arvioinnin tekijät, joiden perusteella päätös voidaan tehdä?Terveisin,

Arup

Mene CCS C.

Syyt:

1.Olet uusi mikrosiru mikro-ohjelma
2.Melko halpoja verrattuna Hi-Tech CI ajatella.
3.Rutiineja, SPI, I2C, RS232 ja muita viestinnän toiminnot ovat helposti saatavilla.

CCS on oma valinta, koska se aiheuttaa vähemmän koodia kuin mikään muu.Pienemmät koodi = nopeampaa toteuttamista.

Mielestäni:
Hi-Tech kääntäjä on tehokkaampi kuin CCS.

CCS kääntäjä doesnt on linker.

Dear Mr. btbass,

Sir sanoit "CCS kääntäjä doesnt on linker"
Näin?niin miten tämä yhteys minun moduulit ja luoda Hex-tiedosto?

terveisin,

Arup

benji-kirjoitti:

Pienemmät koodi = nopeampaa toteuttamista.

PICClite alkaen Hi-Tech on ilmainen, ja se on tarpeeksi hyvä aloittelijalle.

CCS ei ole linkitin joten sinun täytyy kirjoittaa ohjelmia kuin yksi iso tiedosto.
Päinvastoin tämä on myös C-tiedosto, jos erilliset tiedostot.
CCS tarjoavat paljon fuctions ja rutiineja Pic oheislaitteita.
Mutta se on paljon, kuten C PIC sijaan yleinen C-kääntäjän.

kiitos Mr. btbass.

joten sitä voidaan sanoa esimerkiksi: jos minulla on tiedosto "main.c" ja "timer.c" ja haluan käyttää määriteltyä "timer.c" in "main.c" minun on myös "ajastin . C "" main.c "
tiedoston?se niin?
Mutta aikaisemmin olen käyttänyt Keil, minun ei tarvinnut tehdä these.Linker käytetään huolehtia niistä.
terveisin,
Arup

Paras kääntäjä Hitech.

Olen työskennellyt muiden 5 vuotta ja minulla ei ole mitään ongelmia

Ja ystäväni työskenteli CCS ja hänellä oli ongelmia I2C rutiini ja jne.

Kyllä, sinun on myös "timer.c" in "main.c".Joten se on kuin yksi iso C-tiedosto.
Joka on epäsovinnainen.
Käyttämällä Hi-Tech on MPLAB, sinulla on projekti, johon lisäät tiedostoja, sinun tarvitsee vain lisätä "h" tiedostoja linkittäjän ratkaisemiseksi ja etsiä tehtäviä ja kääntää ohjelma.Tämä on tavallinen tapa hoitaa asioita.
Tämä on parempi lähestymistapa nopeasti ohjelmistojen kehittämiseen ja edistää kirjoittaa uudelleen koodia.Voit ryhmitellä liittyvät toiminnot loogisiin tiedostoja ja vain linkkiä tiedostot, kun niitä tarvitaan.Toiminnot voidaan optimoida ajan ja käyttää MPLAB kirjastonhoitaja, nämä voidaan käännetty kirjastot.Sitten linkitin vain linkkiä kutsutaan toimintoja.
Hi-Tech pyrkii olemaan Ansi-yhteensopiva, joten se on mahdollista kirjoittaa koodia joka täyttää vaatimukset, kuten Misra.
Hi-Tech tarjoaa myös paljon mallikoodia Pic oheislaitteita, joten CCS doesnt tarjota mitään yli Hi-Tech.

Halvempaa kuin CCS, ja kaikki HighTech on:
Lähde Boost C

Se on alle sata dollaria, ja sinulla voi olla viitteitä toimintoja.Se kattaa kaikki perheille vastuuhenkilöt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back