ongelma koota kanssa Keil uvision

M

mehran123

Guest
Hei Käytän Keil uvision 4. Kun kirjoitan ohjelman lpc2368, Keil koota ilman virhettä. mutta kun lastataan että syntyy hex tiedosto siru, se ei toiminut. myös silloin, kun olen kopioinut ne koodit IAR, että toimi. pelkät että olen Testissä käytettävän ovat nämä:
Code:
 # include "LPC23xx.H" void odota (void) {pitkä int i; for (i = 0; i

Käytän Keil uvision 4. Kun kirjoitan ohjelman lpc2368, Keil koota ilman virhettä. mutta kun lastataan että syntyy hex tiedosto siru, se ei toiminut. myös silloin, kun olen kopioinut ne koodit IAR, että toimi.
Käytätkö sisäinen RC oskillaattori tai ulkoinen kristalli? BigDog

Käytän ulkoista kristalli. Ongelmana on että kun olen virheenkorjaustilaan, jotka eivät toimi

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 10:50 -------- - Edellinen viesti oli 10:12 ----------</span></span>
kun minä debug ohjelmassa, joka ei muun main () ja pysähtyä rivinumero 626 käynnistyksen . s "DAbt_Handler B DAbt_Handler" Mitä minun pitäisi tehdä?

No se on uusi. Yleensä se on virheellinen oskillaattori asetus. Tässä tapauksessa jotain heittää Data Abort poikkeus ja ohjelma on juuttunut poikkeuskäsittelyn vektori pöytä. Haluan tehdä vähän tutkimusta ja nähdä mitä saan selville. Mitä ohjelmoija / debuggeri laite käytät? Voitko Flash LED Jos käännät kuin "release" tai "debug"? BigDog

Käytän Flash taikuutta ohjelmaa ja kun käytän IAR, helposti se voi LED-salamalla. Haluatko minun täytyy käyttää toisen version Keil?

Flash Magic? Onko se bootloader? Oletko ladannut ohjelman sarjaportin kautta?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 08:23 ---------- Edellinen viesti oli 08:11 ----------</span></span>
Käytätkö kehityskortti? Jos näin on, mitä mallinumero ja valmistukseen? Myös sinä voit lähettää linkin hallituksen verkossa tai ladata datalehti?

Kyllä, ohjelma lpc2368 rahtuakaan ISP tilassa. Olen varma, että kaavamaisen on oikein myös kun käytän IAR, se toimi. mutta whit Keil se ei toimi. mitä versiota Keil käytätte?

Käytän uVision4. Oletko verrattuna sekä on-chip ROM ja RAM alkaen osoite Keil kanssa IAR varmista, että ne ovat samat. [Url = "http://www.keil.com/support/man/docs/mcb2300/mcb2300_wp_cap_params.htm"] tavoitehintojen Options [/URL] Käytän Segger JLink, joten en ole perehtynyt Flash Magic- bootloader. Luulisin käynnistyslataimen koodi on ROM jonnekin, ehkä siellä on ristiriidassa ROM käyttö. Myös Ehkä sinun pitäisi kokeile poistaa symbolinen debug tiedot. [Url = "http://www.keil.com/support/man/docs/mcb2300/mcb2300_wp_cap_output.htm"] määrittäminen Tulostiedostot [/URL] löysin Flash Magic-sivuston ja luen docs nyt. BigDog

Yritin niitä, mutta ei toiminut. voi käännät näitä koodeja sinun kanssasi kääntäjä ja ladata hex tiedosto? jos se toimi minulle, niin ongelma on peräisin Keil.
Code:
 # include void viive (void); int main (void) {IODIR0 = (1

Yrititkö sitä JTAG ... ei näytä olevan bootloader ongelma .... PC on paikallistaa pisteeseen, jossa ei ole tietoja tai väärää tai vioittuneet tiedot ....[ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- Viesti lisätty klo 09:00 - --------- Edellinen viesti oli 08:57 ----------[/SIZE] [/color] Voitko näyttää asetukset oman Keil 4??? Keil 4 ja IAR ovat täysin eri IDE n ja käytät ARM GCC-kääntäjä tai käyttää muuta kääntäjä ... kääntäjä ei voi ladata main () osoite takia vioittunut flash tai laiton muuttaminen käynnistät koodi ...

Olen liittänyt käännetyn version ensimmäinen ohjelma. Toinen versio tulossa! Teitkö varma ja valintaruutu Poista Flash Blocks Käytetään Program?

mutta hex tiedosto tuottaa Keil, ei toiminut Proteus (ja lpc2132)

Ei ole mitään paniikkia .. ramina on antanut hyvä ratkaisu ... voit seurata ja tunnistaa nämä virheet vain JTAG .. sen selkeä tapaus teistä asettaa ongelmia teidän Keil, jossa se on väärään paikkaan, jossa on laitonta tietoja tai osoitin PC siirretään joitakin varattu muistipaikka .. JTAG olisi paras ratkaisu .. Vielä yksi yksinkertainen asia mitä voi tehdä ... 1. suorita esimerkki ohjelma asennettu kansioon ja katso käyttäytymistä LPC ... sen pitäisi toimia .....

Olen liittänyt käännetyn version ensimmäinen ohjelma. Toinen versio tulossa! Teitkö varma ja valintaruutu Poista Flash Blocks Käytetään Program?
Kiitos, mutta ei ole hex tiedosto

Yrititkö sitä JTAG ... ei näytä olevan bootloader ongelma .... PC on paikallistaa pisteeseen, jossa ei ole tietoja tai väärää tai vioittuneet tiedot ....[ COLOR = "Silver"] [size = 1 ]---------- Viesti lisätty klo 09:00 - --------- Edellinen viesti oli 08:57 ----------[/SIZE] [/color] Voitko näyttää asetukset oman Keil 4??? Keil 4 ja IAR ovat täysin eri IDE n ja käytät ARM GCC-kääntäjä tai käyttää muuta kääntäjä ... kääntäjä ei voi ladata main () osoite takia vioittunut flash tai laiton muuttaminen käynnistät code ...
Käytän RealView Compiler (oletus), kun haluan käyttää GUN kääntäjä, se antaa monia virheen eikä pysty kokoamaan, virheet ovat käynnistystiedostoa. joka osaa asettaa minun pitäisi näyttää?

Olen koonnut molemmat versiot LPC2368 Kuten alussa säiettä. Attached Program # 2

joka käynnistyskoodin olette lisänneet projektin???? Tarkista, että ,,.,,

kun haluan tehdä projektin, Keil kysy lisää LPC2300.s jotta hanke käynnistyksen. Gun antaa virheilmoituksen siitä.

Minulla oli luoda HEX tiedosto valitsematta. Attached ReDos

Olen koonnut molemmat versiot LPC2368 Kuten alussa säiettä. Attached Program # 2
Kiitos paljon, mutta en löydä HEX tiedosto ohjelmointiin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back