Onko Hspice kanssa Vista?

A

amiralib

Guest
Hei En voi käyttää Hspice 2007,03 Windows Vista! mitä voin tehdä? jokin on sama ongelma? osalta

Yritä asentaa ne käyttäen XP-yhteensopivuustilassa. Minulla oli ongelmia muita työkaluja (Orcad, Protel jne.) ei ole yhteensopiva Vistan kanssa, ja sen jälkeen asenna ne tietyn tilan he toimivat nyt kunnolla.

Kuinka voin asentaa ne käyttäen XP-yhteensopivuustilassa? voitko selittää paremmin?

kiitos Asensin tämä on WINXP tilassa .... Hspiceu Z toiminut .... mutta Avanwaves ei ..... Onko se toinen ratkaisu?

Kai jotkut muut ohjelmat voivat tehdä hspice simulointi rusults! Onko se mahdollista?

Kokeile tätä: Avaa HSPICE_version / Bin-kansioon hiiren kakkospainikkeella hspui.exe ja valitse Ominaisuudet. Yhteensopivuus-välilehden käyttöoikeustaso, klikkaa "Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana"-valintaruutu. Toista prosessi awaves.exe. Kun tein tämän, se toimi minulle. (Tietenkin minun on sanottava "Salli" on "Tunnistamaton ohjelma haluaa käyttää tietokonetta" turvallisuus viestin kun käynnistän hspui.exe.)

Minun täytyy laskea, mitä on rajan niveltyisivät tiheys Vs muisti RAM?

Hei kaikki teen jotain asentaa hspice Windows Vistassa ja se toimi 1.-asentaa Hspice Vista 2.-Change environmetal muuttujat 3rd-asentaa hspice toisella tietokoneella työskenteli XP ympäristössä 4.-kopio bin hakemiston XP koneen ja liitä se Vista 5.-se työkokeilu tätä ja kerro minulle

Näyttää siltä, ​​että tämä kysymys liittyy uuden UAC ominaisuus Vista.

Hei kaikki ... i tarvitsevat apua! Olen juuri asentanut hspice versio:-2008.03 olen asentanut että kannettavan tietokoneen kanssa Vista-käyttöjärjestelmä .. hspui työtä mutta avanwaves ei .. En tiedä miten saada se toimimaan!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back