OPAMP GM / Id lähestymistapa

Hi steve_guo Miksi u ajatella että 200nAcurrent on liian vähemmän pienitehoisten OPAMP. Mielestäni on reilusti laite leackage nykyisestä. Yhdessä paperi joita olen nähnyt, he ovat käyttäneet virran 50nA vahvistin. Mitä u ajatella .......... plz let me know.

Ilmeisesti yrität laittaa liian monta asiaa samaan koriin tälle teknologialle. 1. Perustuu AV ja jos sinulla on GM * ro tontteja voit valita L teidän transistorit. 2. En tiedä tarkalleen teidän topologia mutta sanokaamme se on vain säännöllisesti diff paria ja tarvitset gm1 ~ 40uA / v. Älä korjaa nykyisen, katsotaanpa mitä nykyinen on tarpeen. Jos oletetaan, että gm1/Id ~ 2/Vdsat ja valitset Vdsat = 100mV-200mV (on hyvä nykyisen tehokkuuden) ja arvo gm1 ylhäältä tarvitset ajantasaisen per transistori ja 2uA - 4uA. Ok, 1uA jos pyritään Vdsat = 50mV ja heikko inversio. Mutta thats mitä saat. [Quote = amitjagtap] Olen valinnut n. tiedot kuin ---- Av = 60 dB, CL = 10PF, UGB = 600kHz UGB = gm1 / 2 * pi * CL joka antaa gm1 = 37.699uA / V seleceted haara nykyinen ID1 = 100nA Mitkä antaa GM / ID = 37.699/100 K = 376,99. Qslazio: Käytän TSMC 0,35 tech tasolla 53 Else En usko mitään muuta virhettä tein kuvaaja ploting GM / ID Vs ID / W. Sutapanaki: mitä ur sanonta pitää paikkansa. Mutta tarkoittaako tämä, että nämä tiedot eivät voi saavuttaa valitun mallin tiedosto. Mitä olen moniin papereihin että GM / Id piilee veto 0-28. Jos aikana suunnittelu, ihmiset saavat gm / ID Sanotaan arround 50, mitä tehdä tällä ......... Tarvitsetko ur ehdotusta. [/Quote]

Hei Sutapanaki, olen käyttäen yksinkertaisia perinteisiä kaksivaiheista OPAMP configaration. Mielestäni UR oikein. Minun ei pitäisi korjata nykyinen. Tähän asti olin vahvistamisesta nykyiset ja siten valittu erittäin tärkeää arvoja saada vahvistuksen ja UGB mutta silti UGB on arvo on alhainen verrattuna valittu lista. Yritän mennessä ur tapa, mielestäni tämä lisää jonkin verran tehohäviö minun piiri. Kiittää teitä ......

Tärkeimmät virhe, että olet tehnyt valitsee parhaillaan nykyisen ennen GM / id-arvon. Sinun tulisi valita gm / ID-arvo ensimmäisessä (GM / ID vs ID / (W / L) käyrä). Esimerkiksi 22 [1 / V] (heikko inversio alue, Vov = VGS-viidennen

Hei Denis merkki, Ensimmäinen kerta kun lasketaan GM / Id se oli arround 380. Sen jälkeen olen valinnut maksimiarvo GM / Id GM / Id Vs ID / W tontti siten, että transistori tulee olemaan subthreshold. Tein mitä u sanoi, koska löysin vain sopiva tapa käsitellä tätä ongelmaa. Kahden portaan U ovat kirjoittaneet UGB = gm1 / 2 * pi * cm = 2 * GML / 2 * pi * CL tässä tiedän UGB = gm1 / 2 * pi * cm, mutta mikä on GML? kanisteri u plz kertoa minulle .......

Helposti, transkonduktanssi tuotoksen transistori (toinen vaihe). Oikeampi kunnossa UGF = gm1 / 2 * pi * cm = 2 * GML / 2 * pi * (cm + CL) jos cm ja CL ovat yhteensopivia arvoja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back