opinnäytetyö

Teen Holter Monitor, joka on laitteella, joka tallentaa sydämen signaalit ajaksi morethan 24 tuntia. Se on sekä analoginen että digitaalinen laitteisto sekä ohjelmisto perustuu DSP (havaitsemaan sydämen signaalit). DSP on mitä olen työskennellyt nyt, suurin ongelma on saada DSP tunnistamaan erityinen osa sydämen syke, nimeltään QRS osa. Vaikka epäilenkin Pystyn kyllä sen valmiiksi, projekti oli hyvin kokonaisvaltainen ja erittäin mielenkiintoinen. Bio-lääketieteellinen tekniikka on erittäin mielenkiintoinen kenttä mennä.

Koska oma tausta on elektroniikan ja viestintä - hyvä hanke on radiotaajuus CMOS Analog Integrated circuit design - jos katsotte, mitä yritykset haluavat löydät kysyntää ja maksaa RFIC suunnittelijat ovat paljon korkeammat kuin digitaalinen suunnittelijat tai ohjelmistojen insinöörejä - mutta se on kovaa - mutta sitten jos alkaa nyt se antaa sinulle paljon aikaa harjoitella - hyvä vaihtoehto on lähestyä yritys ja pyytää hankkeen yksi RF korttelin - sillä tavalla he voivat määrittää sen sinulle, saat kokemus, ohjausta ja mahdollisuus käyttää työkaluja käytetään teollisuudessa - AG

Hei Pidätkö FPGA ohjelmointia. Jos vastaus on kyllä sitten voi kuin tehdä "FPGA täytäntöönpanoa audiosignaalin processsor" bye

Hei, jos haluat tehdä jotain kuvankäsittelyä mennä "iiristunnistus System". se on paras tunnistusjärjestelmässä turvallisuussyistä. onnea ajaksi ur projektin

[Quote = dspbegin] Hei u voi mennä puheen morphing.Its todella good.You voi mennä puheen tekstiksi ja tekstin morphed puhetta. [/Quote] kuulostaa jäähtyä ....:) myös menee minun päättötyö. . Kaivos on noin äänen ja Electro akustiikka .. ideasi kuulostaa jäähtyä ... Voitko tarkemmin siitä lisää projekti .. Matlabilla ehkä? miten? by modying jonkun tuloa äänen kautta se Formantit? thnx .. toinen asia ... Sen lisäksi, että ääni projekti .. myös udergraduate paperilla tehtävä ..:) im myös elektroniikka ja viestintä insinööri .... mitä minun on tarkoitus olla viestintä-tai verkko insinööri .... Voiko kuka tahansa ehdottaa, mitä olisi minun undergrad paperia minulle saada paljon kokemusta minun undergrad papereita?! .. thnxs niin MCH ...:)

Hei, olkaa selvää, onko u halua mennä simulaatio hankkeisiin tai FPGA toteutumista se. niin pitkälle kuin viimeisen vuoden hankkeiden osalta, joissa muita aiheita, se on parempi mennä simulointi hankkeisiin. parempi mennä "Kohinanvaimennus in puheentunnistuksen" MATLAB jne. ... jos u mennä simulointi on DSP, Matlab perimmäinen chioce, niin ensin päättää urself.

Hei im teet Elektroniikka ja im in viimeisen vuoden ... haluan tehdä FPGA perustuva projekti ... mitään sugeestion! plz auttaa ...

Tästä voit tehdä FPGA perustuu mukautusjärjestelmän jossa lähtötietoina annetaan järjestelmän ja lähtö on joko AM, FM tai AM perustuva modulaatio valittu.

hi ... Tarvitsen hankkeen Digital Image vesileimaus käyttämällä DFT tai DWT .. Auttakaa ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back