P89V51RD2 ohjelmoija Circuit

V

vmaxusb

Guest
Hei, minä tarvitsen ohjelmoija piiri P89V51RD2. Aion käyttää Flash taikaa ohjelmiston ohjelmointiin laitteen kanssa sarjaportin kautta. Voiko joku antaa minulle piirikaavio Ohjelmointi MCU P89V51RD2? Kiitos jo etukäteen .... Vmax.

Olen nähnyt, että foorumi. Mielestäni on olemassa ongelmia nollaus laite. Lisäksi, ei ole mitään liitäntä PSEN. Voitteko antaa minulle piirikaavio joidenkin kuvaus ..? -------------- Kiitos ... Vmax

Vmax, kaavamaisen antamat FlashMagic on täydellinen, olen käyttänyt samaa piiriä ohjelmoida P89C51RD2, P89V51RD2, 89C669 jne. Olen antanut kaksi swithches, yksi RESET ja yksi PSEN, P89V51RD2 ei vaadi PSEN, Käytän tätä vuosia ilman mitään ongelmia. Terveisin, John.

Paljon kiitoksia vastauksistanne ja ehdotuksia. Olen impementing että piiri. -------------- Kiitos ... Vmax [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Olen implenented että Piirikaavio. Palauta ikkuna appearing.it ei saa katosi. Kuinka paljon aikaa Palauta ikkunan pitäisi avautua? En saa laitetta ohjelmoida. Auta minua! Kiitos .... Vmax

On olemassa laaja auttaa ratkaisemiseen ISP ongelmia FLashMagic foorumisivustoosi ensimmäisenä tahmea virka P89V51RD2 cathegory ja linkki siihen. Olen lähettänyt linkkien kierre sielläkin. JW

Kun reset-ikkuna avautuu uudelleen jos kohde-ohjain, varmista, että olet valinnut 89V51RD2 (oletan tämä on ohjain yrität ohjelma), valitse pienempi baudinopeutta vuonna FlashMagic ikkunassa aluksi, ja varmistaa, että olet ladannut uusin versio FlashMagic verkkosivuilla. Jos muistan, minulla oli toteutettu kaavamaisen alkaen FlashMagic, mutta lisäsin tasonsäätö siru, kuten MAX232 ja kytkimet. Kuten Wek ehdottaa saat laajan apua FlashMagic verkkosivuilla. John.

On Sainpas uudemmissa versioissa FlashMagic: sinun täytyy poistaa DTR-> Reset-vaihtoehto, jos sinulla ei ole "automaattinen-reset" hardware! (Valinnat -> Lisäasetukset -> Laitteisto Config -> Käytä DTR hallita RST tickbox) JW

Hei, Olen täytäntöön kaikki Circuit. Ja nyt Saan kaikki asiat oikein ja olen tehnyt MCU P89V51RD2 onnistuneesti. Paljon kiitoksia kaikille tuestanne. Vmax

Hei kaverit. Olen suunnittelemalla ohjelmoija P89V51RD2. Nyt aion ohjelma mikrokontrolleri käyttäen Rx, Tx nastat vain. Koska im ole menossa käyttää PSEN minun pitäisi jättää tämä PIN kelluva tai kytke se +5 V tai GND?

[Quote = mercyjohn] Vmax, kaavamaisen antamat FlashMagic on täydellinen, olen käyttänyt samaa piiriä ohjelmoida P89C51RD2, P89V51RD2, 89C669 jne. Olen antanut kaksi swithches, yksi RESET ja yksi PSEN, P89V51RD2 ei vaadi PSEN, I Käytän tätä vuosia ilman mitään ongelmia. Terveisin, John. [/Quote] Hei Haluan myös tehdä ohjelmoija piiri p89v51rd2fn (40 pin). u hav antanut lenkki säiettä. mutta saattavat avata piiri linkki annettiin siellä, pls lähettää piiri xxxxxxxxxx@gmail.com tai antaa sen, jonka voi avata pls Aion olla erittäin kiitollisia u [color = red] [ size = 6] ei ole yksityistä YHTEISKÄYTTÖ ... SMS kieli ei ole sallittua täällä [MOD] [/color] [/size]

Hei kaikki im yrittää ohjelma p89v51rd2 ohjain flashmagic mutta im ei osaa ohjelmoida it.it antaa virheen nollata laitteen ISP tilassa nyt .. vaikka resetoin että ikkuna ei katoa .. plz Voiko joku antaa minulle kytkentäkaavion Tämän ..

Hei kaikki im yrittää ohjelma p89v51rd2 ohjain flashmagic mutta im ei osaa ohjelmoida it.it antaa virheen nollata laitteen ISP tilassa nyt .. vaikka resetoin että ikkuna ei häviä .. plz Voiko kukaan antaa minulle piirikaavio tästä ..
Tässä.

Kiitos ctownsend tästä vastauksesta tein muutoksia minun piiri kaavion mukaisesti antaman teille paitsi kaikki kondensaattorit ympärillä MAX232 jotka 10uF sijaan 1uF.but vielä im ei osaa ohjelmoida minun ic.im laadin koodia Keil kääntäjä kertoa minulle joka sisältää tiedoston I on oltava varten p89v51rd2.if mahdollista plz antaa pienen Hello ohjelma.

Oletko todella ohjelmointi mikro-ohjain? tai on flashmagic antaa sinulle virheitä? kokeile HyperTerminal alhaisella baudinopeus (kuten 9600) lähettää isoja "U", jos se kaikuu takaisin, teidän ohjelmoija toimii, mikro-ohjain on päässyt menestyksellisesti boot mode

Oikeastaan ​​kun yritän ohjelma minun UC käyttäen flashmagic im saada hierontaa kuin nollata laitteen ISP-tilassa nyt. mutta vaikka en nollata tämä ikkuna ei disappear.i kokeillut silmukka Tausta käyttäen oikosulun rx ja tx pin ja I m saada vastausta Hyper Terminal. ei poista kaikkia pyyhkii bootloader vuonna 89v51rd2? jos käytän myös tiedoston 89s52 varten p89v51rd2 se toimii?

Hei kiitos apua. Muutin ohjain ja im osaa ohjelmoida minun ohjain nyt .....

Hei guyz! Tarvitsetko nollauskytkin ja alongwith se poistamalla "Käytä DTR hallita RST" Valitse Lisäasetukset Flash Magic-... Plz vastauksen pian ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back