P89V51RD2 ohjelmoija Circuit

kyllä ​​tarvitset reset tai muu lyhyt nollata PIN ja Vcc kanssa lanka 2 sekunnin .. että pitäisi myös toimia

tämä kytkin S oikeaan asentoon? Ei tarvitse lisätä mitään muuta??? Lisäksi alongwith se poistamalla "Käytä DTR hallita RST" Valitse Lisäasetukset Flash Magic?? Plz Vastaa pian Kiitos paljon hyvästä yhteistyöstä

asema kytkin on oikein ... toimi seuraavasti .. Paina RESET-kytkintä .. (Älä vapauta se) .. Valitse ohjelma painiketta flash taikuutta .. se kysyy nollaa board, vapauta sitten nollauskytkin. tai yksi vaihtoehto, kun se itse haluaa palauttaa laitteen virta ja se ..

@ Ckshivaram: "thnx ton!" yksi juttu, voinko paikka LED p2.0 kanssa vastus 220 ohm vaihtaaksesi kuin saada tyytyväisenä, että minun MCU on ohjelmoitu Puhun laskemisesta led ohjelmoija hallituksen itse olen liittänyt minun viimeinen post. Ja nähdä samassa kuvassa että 100nF kondensaattori on tarjottava Vcc pin 40 pin \ mu c ... on se säädetty suodatus melua?

ok Olen willfirst polttaa ohjelma tarkistaa toggle LED on p2.0. sitten vie ulos UC päässä porgrammer ja käyttää erillisen piirin tarkastettaessa LED. BT u did'nt vastasi Toinen kysymykseni thanx paljon.

soory,,, kaipasin seccond osa ...... Sen erittäin hyvä pitää pieni arvo ottoteho mihinkään laitteeseen .. se ei vain estää melua vaan sillä säännellään kimpale nykyinen .. joskus jotkut laitteet käyttävät 10UF yhdessä 100nF .. se estää bulk nykyiset ja murikka virta laitteeseen

on kondensaattorit 100nF ja 1uF ovat molemmat keraamisten tyypin jos joku on elektrolyyttistä tai keraamisia tee sitten let me know .. jos elektrolyyttinen plz ilmoitettava th kaavio minun aiemmin postitse (positiivinen ja negatiivinen merkkejä) ... plz yhteistyötä thanx

C1, 2,3,4,6 ovat elektrolyyttikondensaattorit ... kytkeä + ve positiiviseen maksimissaan Ic kuten ... C6 on oikea

Ei guyz! En saa laitetta ohjelmoida .. Palauta laite-ikkuna tulee näkyviin, mutta vaikka reset kytkin vapautetaan tai vaikka se painetaan, mitään ei tapahdu (ikkuna ei häviä) ... Tässä muutamia kuvia ilmenee, mitä jännite on näkymisen board .. (kuvia liitteenä) .... signaalin kentällä sarjaportin liittyvät kentällä ohjelmoija .. jopa yritti asettaa lanka nollaa pin oikosulun pin9 (reset pin UC) kanssa VCC 2 sekunnin ajan ja vielä .. Mutta ikkuna ei katoa ..: (Plz auttaa Olen rakentaa hanke rajoitetun ajan ... thanxx (katso kuvat liian ..)

Lisäksi minulla on valittuna "käytä DTR hallita RST" ja Aikalisät "Käytä Aikalisät ISP toimintaa" ja misc olen valitsematta "Play wav-tiedoston, kun ohjelmointi täydellinen" ja kaikki muut vaihtoehdot Misc on valitsematta. . Lisäksi viestinnän Olen valitsematta "Half duplex viestinnän" ... teen jotain väärin plz let me know ...

Hei Haluan myös tehdä ohjelmoija piiri p89v51rd2fn (40 pin). u hav antanut lenkki säiettä. mutta saattavat avata piiri linkki annettiin siellä, pls lähettää piiri xxxxxxxxxx@gmail.com tai antaa sen, jonka voi avata pls Aion olla erittäin kiitollisia u [color = red] [ size = 6] 89v51rd2 ohjelmoija tässä on :cool: MADE EASY: 89V51XX PROGRAMMER KÄYTTÖ sarjaportti (COM1) [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back