PIC Dev.

H

Hai_Men

Guest
Hei,

Olen newbie, että mikro-ja haluavat aloittaa oppimisen sitä.Olen törmännyt tähän board:

h ** p: / / www.mikroelektronika.co.yu/english/product/tools/easypic2.htm

Joka tästä tai ehdotuksia aloittaa.

Thanks in advance

Käytän tätä hallituksen ja olen hyvin tyytyväinen siihen.Se on kytketty USB-tietokoneeseen.Voit käyttää sitä minkä tahansa 8,14,18,28,40 nastainen PIC mutta 18f Familly.Voit seurata kaikkia tappien on-board-LEDit, RS232 on olemassa, jännite kärkiharppi varten 2-kanava ADC ovat olemassa, olet kytkimet kaikkien I / O-nastojen ...Myös erittäin tärkeää: kaikki nastat on kytketty liittimet ulkoisia laitteita ja mallit.Dallas 18S20 on sielläkin.On paikka 2x16 HD44870 LCD (ei vakiovaruste), virtalähde on aluksella tai voit käyttää USB-tarjonnan.

terveisin

meax98

Hmm ...näyttää hyvältä.Jolla on suuri hintalappu liikaa.Joka tapauksessa,
luulisin se on yksi parhaista Projektipakit saatavilla.
Tietenkin on monia, jotka mieluummin puhdasta DIY samoin pyöreähkö UC kehitys sisältää usein suunnittelussa laitteisto piirejä samoin.Mahdollisuudet ovat, että kun olet masteroitiin PICS, sinun todennäköisesti käyttää tätä aluksella pääasiassa ohjelmoinnin pelimerkkejä vain.
Last edited by matti on 02 elokuu 2004 15:23, muokattu 1 kertaa yhteensä

Salam Meax98

Voitko lähettää kehittämiskeskuksen kaavamaisen täällä.
Koska nämä Kaavio ovat saatavilla cd lähetetty hallituksen kanssa vain.

Thanx

Hei,
@ sfinksi
kanisteri u löytää piceasy kaavamaisen vuonna sonsivri foorumi

Kaavioesitys on paperilla.Ei ole kaavamaisen sähköisessä muodossa.So
I'll skannata se (ota kuva, ehkä) ja lähettää sen.

Kun olet päällikön PIC:
n sinulle jatkossakin käyttää tätä, koska voit liittää minkä tahansa uuden muotoilun tai ulkoisen hallituksen kautta nauhat liittimet easyPIC2 aluksella.Voit, kuten jo sanoin, on mahdollisuus osallistua kaikki I / O-nastojen kautta liittimet.

meax98

Lisäksi minun on PCB shematic on easyPIC
mutta en tiedä miten tehdä kaksipuolisia PCB

se on yksipuolinen versio

Voit tehdä oman teidän aluksella joten tämä antaa sinulle täyden functinality joten voit oppia hyvin tehokkaasti.

Onko sinulla ICD2?

Jos ei, haluaisin ehdottaa, voit saada.Osta paketti, Packin PICDEM2 .Jos sinulla on kaikki työkalut valmiina, sitten se on vain ajan kysymys teille.

Hi All,

Olen tehnyt Jotta edellä aluksella.Se saapuu pian ja SALLIMASSA jäsenet tietävät minun arviointi että aluksella.Mahdollisesti ajoittain I tarvitsevat asiantuntija-apua matkan varrella.

Huomioon ja Salam

Seuraavassa on easyPIC 2 kaavamaisen, manuaalisesti, kaavamaisen selitys ja komponentit sijoittaa!Siinä on kaksi osaa.

OSA 1

terveisin
meax98
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

easyPIC 2

OSA 2
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Olen oma teidän sanoi aluksella.Se toimii hienosti.Jos et halua rakentaa itsesi lähettämien meax, se on hyvä vaihtoehto, hinta varsin kohtuullinen ottaen huomioon useita osia ja komponentteja tarvitaan.

Ensinnäkin ehdotan teille yrittää simulaattorin saada perehtynyt pic

Joku on laiteohjelmisto varten 16C745 vuonna Flash-ohjelmoija ota osake.
Kiitos.

Kokeile hakea Mikrosiru AN258 ja täällä on ohjelmisto firmware
http://ww1.microchip.com/downloads/en/AppNotes/an258a.zip

I'm sorry I missunderstanding.Olen kuitenkin, että samaa piiriä kuin pic pakki 1 usb flash-ohjelmoija.Se closly sama Technic.mutta eri firmware ja ohjelmisto.Millään tavalla vaihtoehto ..Pic pakki 1 on tarpeeksi hyvä ohjelma PIC16F Family joidenkin muuttaa vastaanottavan ohjelmistosovellus ..

Voin yrittää (???) lukea 16C745.Ei Shure vuonna tulosta, mutta ...

meax98

Olin ajatellut tekeväsi sen easypic 2 P * otel muodossa mutta rarther kuin yksi iso aluksella ajattelin tehdä moduuli tpye kaikki plug-in, jonka avulla olisi helpompi tehdä kotona Olen myös tulimme matkalla on muu plug-in modules kuin lisäyksiä kuten RTC, Keypadin älykortiksi ja ja 8 numeroinen LED-näyttö Max siru
Oletan, voit käyttää USB osittain irrallisena ohjelmoija?

hurraa

wizpic

wizpic:

Kyllä, USB-osa voidaan käyttää erillistä ohjelmoija.Se
on hyvä ajatus, jos sinulla on aikaa tehdä sitä.

teo_tech:

Lue koko aihe kiitos.Kaikki on siellä.

terveisin

meax98

mEAX98
Voin tehdä, että se tapana kestää kauan tehdä, mutta, mutta firmwear ennen kuin voin tehdä sitä ei olisi, kuten bilnd johtava sokeille.Olen siis odotettava, mitä u voi tehdä mahdollisuudet ovat pic voidaan koodi suojaa, jos thats kyseessä sitten sinulla ei ole mahdollisuutta saada hex ellei joitakin on tietää, miten

wizpic

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back