PID Ziegler-Nichols käyttämällä PIC

W

wakaka

Guest
Moi, tällä hetkellä I'm doing lämpötilassa valvojalle.Tiedän, että Ziegler-Nichols voidaan käyttää itsenäisenä tuning menetelmä PID.
Mutta ongelma on i dunno kuinka asettaa Ku ja Pu.
Olen haku verkosta, mutta on eri yhtälöt varten Ziegler-Nichols.Joku plz auttaa ..... tarjota vaiheet.
jos mahdollista esimerkkejä CCS plz .....
thanx

Hei,
Käytettävässä Ziegler-Nichols ei itse-viritys.Se on vanha menetelmä valitsemalla Kp, Ki, Kd parametrit siten, että suljettuja, on vakaa,
joka perustuu rekisteröintimenettelyssä kun silmukka on lähellä epävakautta.On toisia yhtälöt perustuu aikaan vakio kohteen, mutta itse-tuning aikavakiota on laskettu verkossa käyttäen mm.tarkkailijana.
Ehkä helpompi olisi toteuttaa fuzzy PID on PIC.

Hei,

Voit tehdä hakuja foorumi ennen lähettämistä kysymys:

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=176599&highlight =

Analyzer

Analyzer wrote:

Hei,Voit tehdä hakuja foorumi ennen lähettämistä kysymys:h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=176599&highlight =Analyzer

coros wrote:

Ehkä helpompi olisi toteuttaa fuzzy PID on PIC.

Kirja on "Johdatus fuzzy valvonnanalaiseksi" D. Driankov, H. Hellendoorn, M. Reinfrank.
On olemassa esimerkkejä siitä, miten soveltaa fuzzy järjestelmien PID.Minulla on vain painettu versio Puola tämän kirjan.

Tässä on paperi noin itsestään tunning on PID.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

PID yhtälö PID = Kp * E Ki * sumE Kd * dE / dt

wat i karhuta ymmärtää hakee Ziegler-Nichols avoimen piirin ja sulje silmukka.
Arvoja Kp, Ki ja Kd tiivistä ja avointa silmukat lasketaan eri yhtälöillä.
Jos i wan käyttää avoimen piirin, on se vain korvata Kp, ki ja Kd osaksi PID yhtälö, thats it? Tai i tarvitse tehdä sumthing vuonna PID yhtälö b4 soveltaa?
tai PID yhtälö on suljettuja, koska se on lopback alkaen tuotos.
(Ajattelin avoimen piirin tarkoittaa ei hv loopback alkaen tuotos??)

Jos i wan käyttää sitä lämpötilansäätölaitteistolla käyttämällä PIC miten se tehdään?voi tarjota vaiheet saada vakioita tiiviin ja avoimen piirin?
Sitten vakioita ovat korvata osaksi wat yhtälö?
plz opas minua, thanx.

plz auttaa, kallistuksen löytää muita lähde Internet .....

BTW, corros, mielestäni ur liitteenä pdf-tiedosto on vioittunut ........

Hi wakaka,

PID on suljettu algoritmia.On 3 parametrien asettaa Kp suhteessa, Ki yhdentymistä ja Kd eriyttäminen.Joskus kaikki 3 käytetään niin meillä voisi olla myös K, KI, KD.Tarkastelujakson alussa XX c.ihmiset eivät ole tietokoneita suorittaa simulointien, joten Ziegler ja Nichols keksi menetelmän, jossa 3 parametrit siten, että silmukka oli vakaa.Niitä käytetään ainoastaan suhteellista Controller, lisäämällä Kp ja katsot kun silmukka alkoi olla epävakaa (häilyä).Kun että Kp ne käyttää kaavoja saada Kp, Ki ja Kd.Se on offline-menetelmä, ensin joitakin kokeilla objektia.
Myöhemmin oli toista menetelmää johdettu perusta aika vakio kohteen (Luulen, että tämä menetelmä on nimeltään muunnettu Ziegler-Nichols, mutta
en ole varma).Tässä tapauksessa kokeilu on tehty avoimen piirin, jossa aikavakio mitattiin.Perustuen että aika const.on useita kaavoja eri versioita PID: P, PI, PD ja eri tasoa koskevat vaatimukset (kuten nopea-tai min ylittymisen ...).Aikavakiota voidaan arvioida online-tilassa, joten sitä voidaan käyttää itse tuning.
Parempi lukenut joitakin kirjan klassinen valvontaa, kirjoja voi selittää sen paremmin kuin minä.

Pidän paperin uudelleen
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

hei
lähetä minulle näytteen koodi C PID valvontamenetelmää ...
kiitos paljon

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back