plz auttaa minua suunnittelussa suodattimet

S

sayurabh

Guest
plz auttaa minua im työskentelevät matla suunnittelussa suodattimet lp bp hv Olen ymmälläni inproblem ratkaisemaan tecniques esimerkiksi i haluavat ratkaista ongelma kaistanleveys esimerkiksi signaali Paas kautta suodattimet f <fm jos saapuva signaali ylittää fm joten olen muuttaa edellytys kaistanleveys Miten imlement tämän käyttämällä Matlab ehdottaa joitakin muistiinpanoja tai varaa ratkaista nämä tyyppi ongelmia

En myös ymmärrä quetion, mutta digitaalisen suodattimen suunnittelu me normalisoi frequencis 1.
vuonna Matlab teemme fs / 2 = 1
joten normaalistamaan kaikki frequencis on fs / 2

Yritätkö sanoa, että sinulla on yleistä kaavaa a Low Pass-suodatinta ja et tiedä miten ratkaista yhtälöstä niin, että voit olla numeerisia arvoja, mitä tarvitset, että vähäisen läpäistävä suodatin päästää läpi vain [0 -> fm) erityiset kaistanleveys sinulla on mielessä?

Mielestäni meidän ei ymmärrä kysymyksenne hyvin, yritän selittää sitä enemmän sanoja ja lauseita ...

Esimerkkejä suodattimien jossa sinun tarvitsee vain syöttää parametrit, voit käyttää "fdatool" in Matlab, että grasphycal liitäntä pitäisi auttaa hieman, vaikka et näe kaavoja direcftly, voit saada ideoita ...

Haluatko ot toteuttaa numeerinen ratkaisu ongelmaan?Kysymys voidaan tehdä selkeämpi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back