Positiivinen-20 ongelma. (Kuva)

S

Sobakava

Guest
Teen yksinkertaista PCB kotona omaa käyttöä, mutta olen ongelmia positiivinen 20. Olen spray sen 30cm päässä puhdistettu (harjattu hampaita harjaa ja jauhemaista pesuainetta) kuparin huoneenlämmössä, mutta en voi saada yhtenäinen valonkestävistä kerros aluksella. Katso oheisen kuvan. Tällaiset piireissä ja ei yhtenäinen malli näyttää. Muutin spray ja se on edelleen olemassa. Onko positive20 spray (kun metalli voi) on sekasotku on 2-3 kuukautta huoneenlämmössä? Mikä on syy? Huoneen lämpötila, siivous, ilmavirta, lämpötila, ruiskutuksen tekniikkaa?? kiittää te!

Ehkä ongelma on kuiva menetelmä. Ruiskutuksen jälkeen on fotoresist asettaa hallituksen pystyasennossa. Alareunaan tulee käyttökelvoton, mutta jäljellä pinnalla olisi hyvä. Kokeile tätä. Lollo

Eikö ehkä pesuainetta käytät kyseistä doesnt täysin huuhdella pois? En ole koskaan ollut sellainen kaavoituksesta. Käytin myös käyttää jauhetta (Sen kutsutaan VIM täällä), joka on todella hankausjauhetta puhdistus ruukkuihin ...

Siivoan VIM hyvin ... Yritän kuivata pystyasennossa ja kertoa tuloksista. Muita idea?

Hei Käytin positiivinen 20 parin vuoden takaisesta ilman mitään ongelmaa kokeilla näitä ratkaisuja, 1 = spray positiivinen 20 ensimmäisenä pcb aluksella horzental asema lievä pimeässä huoneessa käytetään nolla watin lamppu huoneessa niin näet mitä 2 = anna kuivua kunnolla vähintään tunnin 3 = nyt liittää myönteinen kuva PCB aluksella avulla sotch teippi niin lähellä kuin mahdollista pcb muistaa huoneessa lievä tumma 4 = nyt laittaa työtä kohtaan, joka kuuluu asianmukaisesti parempi tehdä puinen laatikko ylhäältä auki, nyt kansi päälle ja UV-lamppu jota käytetään eprom pyyhkien etäisyys betwwen UV-lamppu ja PCB noin 15 20 cm enintään tämä sallitun määrän. 5 = altistaa PCB 15-20 minuuttia, jotta kappaleet tulevat piirilevylle käyttämällä oikeanlaista pesuainetta pestä waiste nyt atch PCB faric happo Toivottavasti tämä auttaa sinua tekemään pcb START I myös unsuccesfull mutta lopulta saan menestys on yrittää näiden mathod myös lukea ohjeet oikean pesuaineen käytön

Käytin myös positiv 20 tehdä PCB pari vuotta sitten. Minulla on myös ollut ongelmia säännöllisesti maalaus vastustaa (OK, ehkä ei niin paha kuin kuvasi ...) kunnes yritin seuraava: olen asentanut PCB on pieni tasavirtamoottori, laita positiv 20 vastarintaa Keskellä PCB ja päällä moottori. Kuten zentrifuge kestää rakentaa säännöllisesti pinnoite piirilevyn. Kuivaamiseen Jätin PCB tunnin huoneenlämmössä ja lisäksi 15 minuuttia 50 °. Joten minun tulokset eivät olleet kovin paha. Muutaman vuoden kuluttua ostin Päällystetty PCB: n suoraan PCB valmistaja. Sinun on kiinnitettävä huomiota, sillä he käyttävät usein negatiivinen vastustaa! te

Tämä ala on nimeltään "appelsiininkuori" ja voi minua:-huono siivous ennen (öljyinen pinta)-korkea lämpötila ruiskutuksen aikana (yli 30)-elokuva on liian paksu (probably!)-tuotannon virhe positiivinen spary jäännöspyrolyysiöljyt veden PCB positiivinen on "autoleveling" vaikuttaneet ja ei tarvita sentrifugoidaan.

Olen erittäin huonoja kokemuksia Positiv20, saat tasaisen jakautumisen kaikkien aluksella. Oma ratkaisu on: PH4. Saan tasaisesti ilman puhdasta hallitus .... HE NeuralC

[Quote = neuralc] Olen erittäin huonoja kokemuksia Positiv20, saat tasaisen jakautumisen kaikkien aluksella. Oma ratkaisu on: PH4. Saan tasaisesti ilman puhdasta hallitus .... HE NeuralC [/quote] mikä on ph4? Olin käyttö Positiv20 koska 4 vuotta sitten, mutta nyt en ole löytänyt sitä: cry: jos joku voi kertoa minulle, mistä voin löytänyt sen! S 8o KRAT

Hei! Yksi syy (olen melko varma siitä) on kosteus tunnelmaa;) Kokeile sitä viileässä huoneessa. Analyzer.

PH4 on samanlainen tuote Positiv20, mutta paljon enemmän easyer saada hyviä tuloksia. Voin tarkistaa valmistajan ja kertoa tarvittaessa .=> JELT cm ranska NeuralC

En voi nähdä kuva ei ole selkeästi vain arvata aluksella on oltava tasainen. joskus ei. jos, että olen käyttäen rauta-ei paljon hot-tehdä tasainen. työ aina pölytön ympäristöissä. ja käyttää suurempia hallitus sitten leikata se. luultavasti keskustaan useble. tarkistaa ja muuttaa tarvittaessa ruiskutuskapasiteetin methot.

Voin ajatella kahdesta syystä 1. Vesisuihkuputki osittain tukossa. 2. Spray elokuvan liian paksu. Ohuet spray kerrosta aina parempi kuin yksi paksu. Suihkuta tasainen ohut Stokes vaaka sitten pystysuoraan ja sitten lävistäjä tuottaa hyvän tuloksen.

Hei, on 2 vaihtoehtoa: 1 - positiv20 on päättynyt 2 - tuki on likainen

Hei kaikki Jokin USE POSITIIVINEN valonkestävistä "PRP200":?: S 8o KRAT

Minulla oli sama asia kun holded positiv20 jääkaapin ulkopuolelle enemmän kuin muutaman months.If laitat sen jääkaappiin, (ei jäinen osa, mutta alaosan ovet) voit pidentää sen käyttöikää yli 2 years.The tapauksessa kuva on huonoissa puhdistamista tai vanhentunut positiv20. Terveisiä Dragan

Olen yrittänyt muutaman näistä leikata / pyyhkiä tuotteiden vuosien varrella. Ei ole koskaan ollut paljon onnea. Käytä precoted levyt näinä päivinä, ei ole koskaan ongelma. Paljasta, kehittää ja etch in rauta cloride ratkaisu tehdään kiehuvaan veteen, kestää vain 5 minuuttia etch tuohon hehkuttaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back