Positiivinen-20 ongelma. (Kuva)

Hei, Sokrat: Positiv 20 voi ostaa Conrad Electronic, jos ne on olemassa maasi. Sobakava: joskus sitten voisin tehdä samansuuntainen kuin Sinä. Yritin korjata ensimmäisen valonkestävistä kerros kupari aluksella sprayig toinen kerros on vain noin sekunnin kuluttua yrittää ensin .... Terveisin, Probert

Hei, kokeile käyttää tinneriä puhdistus teidän aluksella. Tai kiillota se ensin Metal Polish, puhdista tärpätillä (teollisuus laatu). Ruiskutettaessa vastustaa, yritä tehdä sen lähellä huoneessa, ettei tuuli puhaltaa, eikä niin paljon pölyä lentää ympäriinsä, niin käytännössä suihkuttamalla ohutta.

Ravista sumutinta voi oikein spray hallituksen ja kosketa sitä hieman vaakatasossa toiselta puolelta kova pinta kuin pöydässä, kunnes pinta on vielä vahvistettava hallituksen tasainen ja anna kuivua pimeässä pölyttömään paikka sitten uunissa 70deg C 15 minuuttia ja paljastamaan ja etch. Saat nopeasti altistumisen käytän kirkkaassa auringonvalossa ja 50 sekuntia suuri menestys. Käytän yläosa vanhan skannerin (lasi ja kannen pitää positiivinen alas laudalla) [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 16 minuuttia: [/color] [/size] etsausta käytän 1 osa peroksidi 5 osat allas happo ja 5 osaa vettä etsaus aikaa alle 30 secconds

Käytän kuivakalvo valonkestävistä ja antaa hyviä tuloksia. tämä on negatiivinen toimii elokuva

HI Olen myös käyttänyt POSITIIVINEN 20 SPRAY Olen myös erittäin huono experince Samoista Yritin viime 7 kuukauden päästä OIKEAAN PROCEEDER mutta didnt GET IT joten kaikki PLEASE HELP Mistä saa Ready Made PHOTO RESIST PCB.

Sobakava olet spray se paksu, puhdas minun aluksella math-riemuissaan alkoholijuomia tai voit käyttää alkoholia spray hallituksen mahdollisimman ohutta ja laita se pölyttömään vaakatasoon kuivua sitten uunissa 70 asteessa C 15 minuuttia tölkki positiv 20, että olen käyttäen on tällä hetkellä noin 3 vuotta vanha ja olen menestystä joka kerta kappaleita niin pieni kuin 0,245 mm Tioille huono kuva, mutta otin sen minun webcam.
34_1276894495.jpg

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back