Power piiri suunnittelu akku laitteella

E

ericmar

Guest
Hei,

Oletetaan Käytän alkaliparistoa kokonaan jännite vaihtelee 4.8 V 9.6 V toimimaan laitteen, miten minun pitäisi suunnitella teho piiri toimittaa ne osat, jotka vaativat suurempia vaihtelurajat.

Esimerkiksi, jos minun tarvitsee puolestaan on LED-taustavalo, joka edellyttää 12 V tarjontaa, minun pitäisi suunnitella lisätä vaihtamalla sääntelijä piiri vauhdittamiseksi syöttöjännitteellä on 12 V, jotta toimitukset LED-taustavalo?

Mitä jos minulla on toimittava moottori, joka edellyttää 6 V (@ 2.5A aloittaa työruuhka, <500)?Pitäisikö minun suunnitella 12 V lisätä vaihtamalla sääntelijä piiri on pystyttävä toimittamaan ulostulovirta jopa 3A ja sitten askel alaspäin 6 V vakiomuotoiselle sääntelijä tai LDO toiminta-moottori?Vai olisiko parempi, jos muotoilen toisen lisätä vaihtamalla piiri toimittamaan 6 V suoraan moottorin alkaen tulolähteeksi?

Itse olen sitä tarvitsevat myös 3.3 V ja 1.8 V jännitesyöttö muun virtapiiriin mutta luulisin tämä on hieno kuin voin heti askel-alas akku tulolähteeksi koska jännite on pienempi kuin min.syöttöjännitteellä.

Ole hyvä ja neuvoja.Kiitos.

Terveisin,
Eric

teidän on oikeassa,
sillä sisäisen vcc = 3.3/1.8v, voit käyttää sääntelyelin tai ldo tuottaa tähän toimitukseen.
vaan myös 12, voit käyttää vauhtia piirin tai maksun pumppua.että 6 v arvo, voit käyttää clamp piirin valta voisi olla 12 V ja akku tarjontaa, kun tarjonta on <6V, voit käyttää 12 V, jos arvo> 6V, voit suoriin toimituksiin käyttää happivarastoa.toivoa on hyödyllistä, hyvää onnea.

Areky_qin wrote:

teidän on oikeassa, sillä sisäisen vcc = 3.3/1.8v, voit käyttää sääntelyelin tai ldo tuottaa tähän toimitukseen.

vaan myös 12, voit käyttää vauhtia piirin tai maksun pumppua.
että 6 v arvo, voit käyttää clamp piirin valta voisi olla 12 V ja akku tarjontaa, kun tarjonta on <6V, voit käyttää 12 V, jos arvo> 6V, voit suoriin toimituksiin käyttää happivarastoa.
toivoa on hyödyllistä, hyvää onnea.

Muistan on yhden pelimerkin ratkaisu, joka sisältää Buck-Boost, LDO ja eräät muut Power piiri sisällä.Monet yritykset tarjoavat tällaisia sirujen, kuten Skyworks.

jwfan wrote:

Muistan on yhden pelimerkin ratkaisu, joka sisältää Buck-Boost, LDO ja eräät muut Power piiri sisällä.
Monet yritykset tarjoavat tällaisia sirujen, kuten Skyworks.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back