Punnitaan asteikon CS5532

G

ggirish

Guest
Hei, Suunniteltaessa painaa asteikon CS5532, näyttö ei ole vakaa, koska muuttuviin tuotosta CS5532. Yritti keskimäärin näytteiden määrä ja näyttämään, mutta tulos ei ole tyydyttävä. Jos suuri määrä näytteitä otetaan keskiarvo, eteneminen on erittäin huono. Kaikki kommentit tähän ongelmaan? Thanks,

punnita mittakaava piiri osallistuu korkean impendence suunnittelussa. Ongelma on aiheutuneet epäasianmukaisesta vahvistin piirejä ja ulkoasu. Lähetä suunnittelua, jotta voimme selvittää, mikä on vialla. Mike -------------------------------- www.ezpcb.com

voisi joku antaa mallikoodia lukemiseen cs5532 ADC vakautta ei tarvitse en halua ottaa laskee vuodesta cs5532 ADC

Hei ystävä
Vaikka suunnittelu painaa asteikon CS5532, näyttö ei ole vakaa, koska muuttuviin tuotosta CS5532. Yritti keskimäärin näytteiden määrä ja näyttämään, mutta tulos ei ole tyydyttävä. Jos suuri määrä näytteitä otetaan keskiarvo, eteneminen on erittäin huono. Kaikki kommentit tähän ongelmaan?
Minulla on sama ongelma kuvaavat yllä. Olen käyttänyt Gain = 16. ja ottaen lukeminen keskimäärin vuoden 2000 näytteistä. Mutta lukema ei ole stabiili. En tee minkäänlaista perustaa offset-rekisteriin ja kalibrointi rekisteriin ADC CS3352 AS. tarkoittaa arvoa Offset rekisterin ja kalibrointi rekisteri on oletuksena päässä alustaa ADC. Onko se vaatii? Antakaa minulle joitakin Vihje tai ajatus vakiintui käsittelyssä. Kiitos jo etukäteen Shyam Intiassa

PCB suunnittelu CS5532 on myös erittäin tärkeää, voit ladata PCB ja Kaavio.

ja vaaka tarvitset ADC tarkkuuden kanssa CS5532? mitä spesifikaatio paino mittakaavassa tarkkuutta? ellei se ole erittäin tarkka instrumentti Luulisin 8bit ja 10 bitin ADC tekisi ja silloinkin jotkut vähiten merkitsevää bittiä voi olla kohinaa. Kokeile peittää joitakin vähiten merkitsevää bittiä, ja miten se toimii.

hi se on aika luonnollista et voi käyttää ADC se täydestä asteikosta kerran yritin ja voi vain saavuttaa 20 bittiä viimeksi vähän siirrytään. se riippuu monista parametreista. joten vaikka saamme 16-18 bittejä ilman mitään ongelmia, se on OK. PCB reititys, impedanssi, kapasitanssi, resistanssi kappaleita ja muita osia, maadoitus kuten monet muut parametrit ovat siellä. vaikka se on 16-bittinen, 65536 määrä eivät ole huonoja. En usko aiot suunnitella luokan 1 vaa'an. luokan 2 ja 3 16 bitin resoluutio on melko hyvä osalta ml

Hei ystävä Kiitos kaikille jotka vastata ja auttaa minua. Saan 18 bitin resoluutio ilman välkkymistä. ja se riittää projektiini. Kiitos jälleen kaikille Shyam

yritän käyttöliittymä CS5532, mutta ei toimi. voit auttaa minua esimerkiksi koodeja. kiitos oikein on.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back