PWM-lähtö yhtälö 555 ajastin

Käytin PSPICE varten maininnat seuraavasti antanut piiri noin 555 ajastin IC nähdäksesi juoni PWM: ja sai seuraavan lähdön. Perusajatuksena oli käyttää 555 kuin Astable multivibrator jota käsiteltiin seuraavat post: http://www.edaboard.com/thread64259.html # post933387 kaavoja käytin: T1 = 0,693 ( RA + RB) C1 ---------- Lataussyklin t2 = 0,693 (RB) C ------------------ purkaminen sykli%: n kuormituksella = t1 / (t1 + t2) Jotta kyseinen yhdistelmä seuraava tulos on saatu,% D = 66,66% taajuus = 4.8kHz

miten saitte tämän yhtälön C_tot ja muuten käytännön syöttöjännite on 11,90 V.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 12:50 --- ------- Edellinen viesti oli kello 12.40 ----------</span></span>
hi Ashish, piiri, johon olet, missä on CV vaihtelut? Sitä minä haluan.

Miten sait tämän yhtälön C_tot ja muuten käytännön syöttöjännite on 11,90 V
C_tot = T / R / ln [Vcc / (VCC-Vctl)] on peräisin T = RC * ln [(VCC / (VCC-Vctl)]

Miten sait tämän yhtälön C_tot ja muuten käytännön syöttöjännite on 11,90 V.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätty klo 12:50 ---------- Edellinen viesti oli kello 12.40 ----------</span></span>
hi Ashish, piiri, johon olet, missä on CV muunnelmia? Sitä minä haluan.
Kuten mainitsin, että käytin astable multivibrator Piirijako ja jos olet tietoinen PSPICE koodaus sitten näet selvästi, että käytin pin mitään. 5 555 ja ruokki valvoa jännitteen läpi ja sama näkyy ulostulo. Ynu näkee eron lähdöt tähän virkaan ja että viesti, jonka linkkiä en aiemmin antanut sinulle. Tämän lisäksi jos olet vielä tyytymätön voit tehdä kyselyn ymmärrettävämmäksi minulle.

Hei Ashish, minulla on seuraavanlainen epäilykset omasta piiristä. 1. CV olet vaihtelevan 1/3VCC ja 2/3VCC, mutta näen teidän piiri, siniaalto vaihteleva paljon pienempi kuin 1/3VCC ja silti tuotanto on läsnä. 2. Mitä max freq voin syötteen pin No.5. Mikä olisi vastaava R ja C-arvot. 3. Tarkastelemalla teidän aaltomuodon pulssin, en voi päätellä hetkellinen amplitudi siniaalto. Tämä on minun alkuperäinen kysymys. Suhde pulssin leveys ja laajuus ohjausjännite, jotta voin sanoa, että jos Syötän esimerkiksi 5 V, niin saisin vastaavan PWM ulostulo ja niin edelleen.

Joten voi olla miettiä uuden RA vakiolla virtalähde (käyttäen pnp transistori esimerkiksi). Kuten tiedätte, kaava olisi: T = Vctl * C / I Koska minulla on vakio T on proporional on Vctl (rajoitetussa alle 0 12V niin huomaat). Jos tässäkin tapauksessa T poikkeaa kaavan tulokset (mikä todennäköisesti tapahtuu) sinun tulee harkita myös viivettä: Trigger -> teho korkea C Vctl -> ulostulo alhainen Kerim

ya Kerim käyttäen jatkuva virtalähde, PWM on todella lineaarinen. kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back