pyörivät matriisi ratkaista C kiertää kuvaa

Z

zainka

Guest
Hei

Etsin algoritmia pyörivien tunnuksen avulla matriisi matematiikkaa, tai vastaavia, on tarkasteltava graafinen LCD.Logo tässä tapauksessa on ympyrän muotoinen ja 2dimension, enemmän kuin kolikko on selattava.Voisin käyttää gif, mutta haluaisin nähdä muita vaihtoehtoja.

Lisäksi haluaisin nähdä ac täytäntöönpanoa kiertävän maailmaa logo käytetään monissa News asemat.Tämä liittyy edellä mainittuun kysymykseen, mutta enemmän hauskaa ja oppimiseen.

Kaikki sugestions appreciated.

Breg
Vidar (Z)

EDIT:
Muuttunut aihe pohtimaan entistä tarkemmin, mitä haluan.
Last edited by zainka on 09 joulukuu 2009 21:34, muokattu 1 kertaa yhteensä

näyttää olevan hyvin mielenkiintoinen ...Minulla ei ole mitään käsitystä, ota joku jakaa ur tietoa tästä

Kuten ehkä jo tiedätkin on paljon viittauksia online tästä aiheesta, ja olen samanaikaisesti toivoen, että joku yksilöimään sivuston olen jäänyt ottaa ratkaisu valmiina C, yritän myös toteuttaa algoritmin itse kun aika on kylkeeni.Sinulle ans muut täällä on muutamia kivoja sivustoja kuvaa parhaiten tekniikoiden taustalla pyörivän käytetyn matriisin on rotaing logo haluamme.

Matematiikka takana löytyvät täältä ja täältä

Esimerkki löytynyt C : katso täältä

Tämä sivusto keskustella matematiikka jotenkin: katso täältä

Tämä sivusto on hyvä vertailukohta tahansa aiheita, eikä vain pyörivät Matrix: Go here

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back