RF Power Amplifier Output kysymys?

Y

YC Park

Guest
Hei kaikki

Olen newbie.Itse olen analogista Eng'r.
Kotona suunnittelussa PA, minulla on suuri ongelma.
Jos Pout = 30dBm, kuorman impedanssi on 50ohm.VCC = 3.5V
Joten lähtöjännite Swing on paljon suurempi kuin VCC.
Onko se järkevää?

Yritysrekistereistä
Mike

Sinun täytyy käyttää transistorit on pieni impedanssi piirin ja käyttää vastaavia verkon muuttaa tuotannon ajaa 50ohm kuormitus.

LC verkon myös estää harmoninen tuotanto on usein käytössä.Joskus voimajohdon vastaavia käytetään.

Kiitos

Olen edelleen sekava ....
joskus pääteasteella lähtöjännite Swing on pienempi kuin panos.mutta meistä vallan.Mutta kiinteä 50ohm ajo kuorma ...lisätä nykyisestä keinoja lisätä jännitettä ...
joka kohta on väärin minulle?

esim.), jos kohde lähtöteho on 30dBm, 50ohm ajo kuorma
virtalähde on 3.5V.Ihmettelen lähtöjännite vauhdissa ...
Minun ajatus on 50ohm kuormaa, antojännite on 10V.
lähtövirta on 0.2A ...Jotain väärin?
Mielestäni tämä kysymys näyttää niin tyhmä, mutta en voi ymmärtää .... TT

Kiitos etukäteen

Hei

Your impedanssi verkko "vie" hoitaa muutosta jännitteen ja virran.Miten voimme lisätä jännitettä joko viemäriin / keräilijä kautta FX.IC.Jännitteen huitaista viemärin on suurempi kuin sinun syöttöjännite: Vcc Vd.Tämä voi tapahtua, koska sinun LC verkko tuotos, joka muuttaa jännitteen ja virran.

Terveisin

Varmista, että olet "de-pari" teidän mittauslaite, joten volttimittari ei vaikuta RF.Jos haluat minun käsitellä lähetä täältä.

Tehkäämme yksinkertainen laskutoimitus.Niin tiedätte, miksi tuotanto Swing voi olla paljon suurempi kuin VCC.

Oletetaan impedanssi nähtynä viemäriin tai keräilijä transistori on 2 Ohm, jännite huitaista viemäriin tai keräilijä on 3V.Myös olettaa tehokkaammin yhteen verkko on 66% ja impedanssi terminaalin kuormitus on 50 ohmia.

Sitten teho alkaen transistori on 3 ^ 2 / (2 * 2) = 2.25W.Ja lopullinen lähtöteho on 50 ohmin kuormaan on 2,25 * 66% = 1.5W.Niin, että lopullinen tuotos keinu on noin 12V.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back