rinnakkaisporttiin jännite: Olenko aikoo räjäyttää minun satama?

S

skot123

Guest
Olen yrittänyt rakentaa logiikka-analysaattorin alkaen http://tfla-01.berlios.de (virtapiiri on http://tfla-01.berlios.de/pics/schematic.png)

Piiri on edelleen minun leipälauta ja olen tällä hetkellä minun SparkFun leipälauta Power Supply.(Osittain siksi, että olen laiska ja osittain, koska minun täytyy jäljittää tasavirtaisen barrelilta liitin ja kääntää suojelun diodi.)

Olen kuitenkin huomannut, että vaikka OE ja DIR nastat on 74HC245 sidoksissa maahan, jonka pitäisi asettaa suuntaan B> A (Data koettimet> Parallel Port) jännite alkaen rinnakkaisporttiin tekee sen kautta sirun myönteisiä rautateitse.(I olen huomannut, että virta LED minun virtalähde on valaistuksen kanssa teho irti, mikä tuntuu väärältä.)

Logiikka-analysaattorin näyttää toimivan ok (I Haven t tehnyt paljon sen kanssa vielä), mutta haluaisin mieluummin, että olen Don t sammua minun rinnakkaisporttiin tai jotain typerää.

Jos se asioissa, olen tällä hetkellä käynnissä MS Vista (ja käytät sataman ohjain WinAVR).

Kiitos tuotantopanoksia.

Scott

Pari enemmän tietoja:

1.Kaikki tiedot tuottamista rinnakkaisporttiin osoittavat 5V
2.Jollei minulla on kaikki panos linjat annetun 74HC245 sidoksissa maahan, Saan noin 3V läpi sirun minun myönteinen rautatie
3.Tämä aiheuttaa jännitteen sääntelijä saada hyvin kuuma on kosketusnäyttö (ja tehdä tilaa haju polttaminen elektroniikka)
4.Lisääminen diodi välillä sääntelijä ja sirulle näyttää poistaa issue # 3

Hei,
Vaikka en voi auttaa sinua koko, ota huomioon seuraavat seikat:
PC:
n rinnakkaisporttiin on kaksisuuntaisen satamaan ja tuotoksena se voi upota ja aja hyvä määrä nykyisestä helposti isku perustetaan HC laite.Aina kun olet kytkemällä kaksisuuntaisen siru kuin 245 sinun pitäisi ensin PC:
n satamaan tulo ja sitten vain ota onnistuakseen kuljettaja tulostaa sen.Ohjelmisto PC pitäisi hallita, jotta käyttöliittymän kuljettajan ja ei koskaan tulisi liittää valvonnan pysyvästi maahan tai hi tasolla.Oletustilaan teidän kuljettaja olisi syöttää satamaan niin, että jos tietokoneen portti on asetettu tuotannon aikana kytkin / diagnotic tilassa teidän kuljettaja ei pidä tuloste tietokoneeseen.
Terveisin,
Laktronics

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back