Running input.scs tiedosto Cadence

T

tshankar501

Guest
Voisiko joku auttaa minua tarjoaa skriptikieli koodi käynnissä input.scs tiedosto Cadence, mikä Halusin netlist on simuloitu ja käyttää, ja myös tulokset käyränä?

Kiitos,
Shankar Thirunakkarasu

"input.scs" on tiedosto, joka kuljettaa netlist tietoja, mahdollisesti muuttuvia arvoja käytettiin suunnittelun, kaikki tiedot, jotka on tallennettu on "valtio" on tyypillinen Analogiset suunnitteluympäristö ja se sisältää myös tuotokset, jotka on rekisteröitävä.

Se on tuotoksen tiedosto yleensä sijaitsevat. / Simulointi / (cell_view nimi) / kaavio / netlist / ...Kun olemme suorittaa simulointi analogisesta suunnitteluympäristö

Voimme suorittaa tämän tiedoston input.scs "käyttäen meressä skriptiä joka vastaa napsauttamalla painiketta" Simulointi ja Run 'in Analogiset suunnitteluympäristö.

Tässä olen tilanteessa, jossa työskentelee "input.scs" tiedosto yksin eivätkä käytä mitään käyttöliittymä kuten Analogiset suunnitteluympäristö.

Tällä hetkellä jonkin "input.scs' tiedosto,
voin suorittaa simulointi mutta minulla on muutamia ongelmia salavehkeily tiedot aaltomuodossa ikkunassa.Auttakaa minut ulos .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back