Simulation kulkuaika

B

bibo1978

Guest
Haluan lasku minun simulointi runtime, olen kokeillut kaikkia tekniikoita minun tietääkseni, mutta minun runtime on erittäin suuri.
I työtä Modelsim 5,7 nojalla ikkunat, vielä edes asianmukaiset PLI malleja ja VCD-tiedostoja, jos mahdollista, vähäisiä muutoksia suunnittelu saattaa kestää tunnin simuloida, I dunno, jos se on mahdollista, että toinen simulointi työkalu tarjoaa nopeamman suorituskyvyn kuin Modelsim vai onko parempaa tekniikkaa saada nopeammin simuloinnin tulokset.voi olla, jos koodi voidaan muuntaa nopeamman suorituskyvyn kieltä kuin VHDL-tai Verilog, I dunno,
yleensä haluan tietää, mitä on mahdollista tekniikkaa tallentaa kulkuaika

1.Kokeile Cadence
n NCverilog.AFAIK se on nopein simulaattori.
2.Yritä upgarde järjestelmään.

Are u tekee Post-Yhteenvetokertomus mallisimulaatioita tai Pre-Yhteenvetokertomus ottaa niin paljon aikaa.I Veikkaan varten Post-Yhteenvetokertomus tai Post-P & R.Työkalut muiden kuin ModelSim voi olla vakaa mutta ModelSim on nopeampi.U voi kokeilla korvaa ur Memory estot Arrays (vain simulointi tarkoitukseen),
vältä myös. Sdf post-P & R tai ehkä käyttää joitakin nopeammin kone.
PS: PostP & R simulointi on avg.VHDL-koodia palvelimella luokan suoritin 1 Gt Ram antoi vain 5ms simulaatio suoritetaan 1 Hr.

Onko sinulla ModelSim SE?Se on optimizer.Olen joskus käyttää vopt nopeuttaa minun Verilog Sims.

Minulla on tapana jakaa projektin, jotta voin simuloida kussakin jaksossa erikseen välttää pitkät sim kertaa.

voi olla Minun täytyy päivittää muistini minulla on vain 512 DDR-RAM, tämä voi olla suurin ongelma, minun prosessori on ok
En sekä posti-ja pre-simulointi tietenkin postitse kestää paljon kauemmin runtime mutta jopa käyttäytymistieteellisen simulointi vie paljon aikaa, koska minulla oli sanonut Käytän VCD-tiedostot, mutta silti minun runtime on suuri, vaikka se joskus voi olla väheni yli 50% Olen käyttäen SE versio
I wantt tietää lisää optimizer se toimi VHDL samoin

vopt designUnit-o optimizationname
Sitten simuloida käyttäen vsim optimizationname
Se yleensä yhdistetään modules / prosesseja, poistaa jne. U voi findout enemmän Komennot manuaalisesti, ModelSim asiakirjat.

Hei,
parempi hyödyntäminen VCS ja Polkumyyntiä ulos simulointi toimiaan paremmin dump fsdb tiedostojen sijasta VCD käyttäen PLI rukous on DEBUSSY alkaen nova

se on portti tasolla simulointi?käyttää laitteita kiihdyttimet on speedup simulaation.

bibo1978 wrote:

Haluan lasku minun simulointi runtime, olen kokeillut kaikkia tekniikoita minun tietääkseni, mutta minun runtime on erittäin suuri.

I työtä Modelsim 5,7 nojalla ikkunat, vielä edes asianmukaiset PLI malleja ja VCD-tiedostoja, jos mahdollista, vähäisiä muutoksia suunnittelu saattaa kestää tunnin simuloida, I dunno, jos se on mahdollista, että toinen simulointi työkalu tarjoaa nopeamman suorituskyvyn kuin Modelsim vai onko parempaa tekniikkaa saada nopeammin simuloinnin tulokset.
voi olla, jos koodi voidaan muuntaa nopeamman suorituskyvyn kieltä kuin VHDL-tai Verilog, I dunno,

yleensä haluan tietää, mitä on mahdollista tekniikkaa tallentaa kulkuaika

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back