simulointi RFID-tunnisteen

Hi Jian,

Mikä on konjugaatin vastaavaa hyötyä?Minun antennin suunnittelu, siru: n impedanssi on 16-j380, joten esitän antennin impedanssi on 16 j380 vastaamaan (max. tehonsiirtojärjestelmien)

En tiedä, miten laskea voitto perusta ie3d jos voitto.Minulla on laskettu, mutta tulos näyttää väärin .......

Ystävällisin terveisin

Hi, Badlok:

Konjugaatti Match Gain on voitto toteutetaan IE3D/PATTERNVIEW versio 11 ja myöhemmin RFID-suunnittelijoille.Olemme huomanneet, että RFIDc aina monimutkaisia lähtö impedanssit.Jotkut ihmiset yrittivät käyttää S-parametrien normalisoida monimutkaisiin Zc tällaisia tapauksia varten.Katsomme käyttää monimutkaisia Zc normalisoitu S-parametrit on virheellinen käsite.Se on mainittu jokin muu säie, monimutkainen Zc normalisoitu S-parametrit voidaan luoda | S |> 1 jopa passiivinen rakenteen.Tämä on ongelma aiheuttaa käyttämällä monimutkaisia ZC.Sen sijaan käyttäjät voivat tehdä joko seuraavalla tavalla:

1.Käyttää joitakin C tai L korjaamaan Lähtöimpedanssi jotta se Zouput = R j X ja X = 0.Sitten voit käyttää R-arvo S-parametrien normalisointi.

2.Käytössä IE3D 11, otimme konjugaatin ottelun voitto_Oletamme antennin impedanssi Zin = R - j X ja RFID-impedanssi on Zoutput = R j X. Silloin myös poistaa mis-ottelun osa tappiota laskettaessa voiton.Pohjimmiltaan se on paras voitto et voi saavuttaa RFID on annettu Zoutput.Se on saatavilla IE3D/PATTERNVIEW 11 tai uudempi.

Ystävällisin terveisin,

Dear Jian,

Thx vastauksesta, olen myös joitakin kysymys ie3d.

Oma IE3D on ver.11, en tiedä, miten perustaa konjugaatin ottelun voitto.Simulointi-perustettu ikkunan, en sitten ruutuun kuvion Tiedoston sitten nähdä attachement.Onko se tapa konjugaatin ottelun voiton?

Jos kyllä, miten asettaa arvo?Minun RFID-siru on 16-j380 ja minun anteena n tuloimpedanssi on suunniteltu 16 j380

Kiitos vielä kerran ystävällisesti vastata

Ystävällisin terveisin
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hi, Badlok:

Ei ole asennusohjelma sitä.Käytössä IE3D simulaatio, sinun tarvitsee vain tarkistaa tehdä mallin laskettaessa.Jälkeen simulaatio, IE3D tekee mallin laskettaessa Tallenna Tallenna. Pat-tiedosto.Sitten se vedota PATTERNVIEW näyttää mallia sinulle.Voit valita vain. Pat tiedosto Pattern luettelossa.Valitse Muokkaa-> Pattern Ominaisuudet ja se kertoo Conjugate Match Herkkyys (CM Gain) kullakin taajuudella.Emme ole toteutettu näyttö CM voitto Kuvio vielä.Se on hyvä näyttää sen graafisesti.Tällä hetkellä voit vain löytää arvot Malli Ominaisuudet-valintaikkuna.

ystävällisin terveisin,

HI!

Jos minä simualte RFID-tunnisteen HFSS perustettu satama, jonka impedanssi on R ja vähentää jX kanssa RLC niputetaan rajan, olen tarkkailijana voitto rakenteessa.

Ovat käytetyllä ja tulos oikein?
En pidä S parametrin simulointi HFSS?

Ruey

Hi Jian,
Minun RFID-siru on 16-j380 ja minun anteena n tuloimpedanssi on suunniteltu 16 j380.Mistä tietää IE3D Konjugaatti Match Gain on viittaus siruni?

Varten examplem, jos en ole asettanut mitään, vain anna IE3D tehdä mallin laskettaessa, mitä Konjugaatti Match Herkkyys tarkoittaa?

Kiitän teitä ystävällisesti vastata

Best Regard

-------------------------------------------------- -------------------------------------------

Hi, Badlok:

Ei ole asennusohjelma sitä.Käytössä IE3D simulaatio, sinun tarvitsee vain tarkistaa tehdä mallin laskettaessa.Jälkeen simulaatio, IE3D tekee mallin laskettaessa Tallenna Tallenna. Pat-tiedosto.Sitten se vedota PATTERNVIEW näyttää mallia sinulle.Voit valita vain. Pat tiedosto Pattern luettelossa.Valitse Muokkaa-> Pattern Ominaisuudet ja se kertoo Conjugate Match Herkkyys (CM Gain) kullakin taajuudella.Emme ole toteutettu näyttö CM voitto Kuvio vielä.Se on hyvä näyttää sen graafisesti.Tällä hetkellä voit vain löytää arvot Malli Ominaisuudet-valintaikkuna.

ystävällisin terveisin,

Hi, Badlok:

Tarkistin asian, ja se on Conjugate Match Tehokkuus (ei saada).Kuitenkin, se tarkoittaa samaa asiaa.Se ei ole viitetietoina teidän Sirun sisäinen impedanssi.On viitetietoina että antennin impedanssi.

, Mitä näen, jos siru sisäinen impedanssi on 16-j380.Sinun pitäisi yrittää optimoida antennin impedanssi on 16 j380.Sitten voit simuloida oman rakennetta uudelleen.Voit vain käyttää 50-ohmia Zc ja portti.

Saat 3 hyötysuhdearvoja kun näytät mallin ominaisuudet:

1.Säteilytehokkuuden
2.Antennin tehokkuus
3.Konjugaattia Match Tehokkuus.

Pohjimmiltaan

Radiation_Efficiency = Radiated_Power / Net_Input_Power
Antenna_Efficiency = Radiated_Power / Incident_Power_50_Ohms
Conjugate_Match_Efficiency = Radiated_Power / (Net_Input_Power Power_consumed_in_source)

missä
Net_Input_Power = Incident_Power_50_ohms - Reflected_power_50_ohms
Klo konjugaatti ottelu, Power_consumed_in_source = Net_Input_Power (olettaen Z_source = Conj (Z_antenna)).Siksi Conjugate_Match_Efficiency = 50% Säteilyturvakeskuksen Tehokkuus.

Käytössä PATTERNVIEW ja IE3D, tarjoamme GAIN-arvoa.Jos haluat tietää parhaiten saada voit saavuttaa tietokoneen antennin, sinun pitäisi laskea se:

GAIN_CONJUGATE_MATCH = voitto * CONJUGATE_MATCH_EFFICIENCY / ANTENNA_EFFICIENCY (kaikki on lineaarinen asteikko, ei dB).

Ystävällisin terveisin,Terveisin.

HI

Etsin samanlainen ap.
Sain vastauksen käsittelyyn hänen App toteaa

www.flomerics.com/news/news_details.jsp?newsId=335 --
Modeling RFID Tag antenni MicroStripes

Olin vaikuttunut siitä, simulointi nopeus!
AW

hei,
Olen uusi RFID
ja Opinnäytetyöni on tehdä positionning järjestelmää käyttäen RFID ..Minun täytyy simuloida tätä järjestelmää CST MWS ...
Kuka tahansa voi antaa minulle joitakin vinkkejä?thnak u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back