Single Rx ja TX suodattimet sijaan kaksipuolinen

Z

zampanampa

Guest
In PCS-CDMA yleensä kaksipuolinen (SAW, FBAR, keraaminen) käytetään matkapuhelimissa.Mutta jos esimerkiksi erillinen Tx-ja Rx antennia (tai rehu pistettä) tai jopa olet lisäksi Rx monimuotoisuuden polkua, yksi Suodattimien on oltava joka ottaa haltuunsa Tx-Rx-eristäminen toiminnallisuutta.Mutta olen kuullut, että jos otat Rx suodattimen osa kaksipuolinen erillisenä suodatin on vähemmän erikseen, sitten kun se on rakennettu TX-suodatin osa yhdessä rakennettu kaksipuolinen.Voisiko joku selittää minulle tämän?

En ole koskaan kuullut tästä.Mitä voidaan viitata se, mitä tapahtuu, jos kaksi puolikasta ei joudutaan erottamisen jälkeen.Eristettyinä toisistaan erillään antennit tulee lisätä vähintään 20 dB koko riippuu siitä, kuinka kaukana toisistaan ne ovat.

Duplexers ja Diplexers (huom. ne eivät ole sama asia) ovat sähköisesti yksinkertaisia suodattimet (yhdistelmä BPF, LPF tai HPF).
Vaikka duplexers käyttö BPF, diplexer on yksinkertainen LPF ja HPF yhdistetty.
Ne voidaan lähettää ja vastaanottaa samalla antenni samaan aikaan, hylättiin toivottu signaali.
CDMA on full-duplex-järjestelmä ja lähettää ja vastaanottaa samaan aikaan.Voit käyttää yksinkertaista suodattimia, hylätä toivotut (TX signaalin RX yhtye), mutta kaksipuolinen on yksinkertaistaa tilannetta.Sinulla on vain yksi suodatin 3 porttia (antennin keskellä) sen sijaan kaksi suodatinta.
Standardi hylkääminen CDMA kaksipuolinen (TX RX yhtye) on 50dB (tämä järjestelmä vaatimus CDMA).

Hi vfone,

Ensinnäkin kiitos vastauksesta.
Kyllä, kaikki mitä sanot on selvää minulle.
Mutta mielestäni ongelma on, että yksi mies on kertonut minulle, että esimerkiksi jos otamme Rx osa kaksipuolinen.se hylkää noin 55 dB oma Tx signaali.Mutta jos otat tämän osan ja käyttää sitä "stand-alone" Rx suodatin (ilman yhteyttä Tx polku) et saa noin 35 dB hylkäämisen Tx yhtye.Erillisenä se tarkoittaa, olette erotettu Tx-ja Rx antennit, joten ei ole suoraan arkinkääntö suodattimiin.Hänen selitys oli, että kaksipuolinen, osa Tx signaali menee takaisin Tx tiellä, niin että Rx suodatin osa tarvitsee vain hylätä pienempi Tx signaalin.
En vastaa immeditaly tämän kaveri, mutta kotonani Pohdin tätä asiaa ja se ei voinut ymmärtää sitä.

Terveisin,
Zampa

Niin kauan kuin voit lopettaa suodattimien asianmukaisesti, sinun ei pitäisi nähdä eroa.Kun toimenpide kaksipuolinen verkon analysaattori, voit mitata 45 tai 50 dB tai hylkäämisestä, että valmistaja speciifies.I'd on sanottava, että ystäväsi on väärässä tässä.

Viittasin keraaminen estää tai SAW-suodatin, jossa voi olla fyysisesti erillään kaksi suodatinta.Jos sinulla on niputetaan piirin täytäntöönpanoa, kuin luultavasti nähdä erilaisia tuloksia, jos et fyysisesti erillään kaksi suodatinta.

zampanampa,
Olemme pahoillamme, mutta ystäväsi on väärä teoria heijastuu TX-signaalin.
Yksi asia on totta.Jos sinulla on Kaksipuolisuusyksikkö (tai Diplexer) ja toteuttaa erilaisia suodattimia, ne eivät toimi, koska ne toimivat yhdessä.
Lisäämällä tappio ja hylkääminen on optimoitu, kun sisäinen suodattimet toimii yhdessä.

terveisin

Duplexers tehty niputetaan ellement techique eivät ole helposti liittää kaksi kaistanpäästösuotimina, ne ovat korvauksia verkkoon, jossa ne on kytketty yhteen.Jos käytät vain yhden suodattimen, sinun on oikein lopettaa toisen suodattimen.Jos olet eri yksi suodatin voidaan käyttää standallone täytyy retune sitä tai jopa tehdä joitakin muutoksia.

Olen samaa mieltä Borber lausunnon, sinun on käytettävä suodatinta

Everything totesi kaikkien kaikki näyttää merrit, oletan temppu on nähdä
kuinka hyvin se toimii.

Kyllä, sinun täytyy muuttaa päättyminen on vieressä loppuu, mutta kysymys
oli, saatte betteratttenuation olevista suodattimista yhdessä kuin erillään.

En voi nähdä tätä mahdollisuutta lähettää hylkääminen on viesti toiselle puolelle voitaisiin tehokkaasti verta signaalin.

Onko kukaan tiedä paljoakaan jakosuotimille ja combinners, olisi tämä on samanlainen vaikutus?

Ota huomioon, että yhden suodattimen otetaan pois diplexer olisi Mismatched ihan itse, voit menettää teoreettinen 6 dB eristyneisyyden lisäksi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back