Speech Recognition koodi

hei,
Tämä hanke voi helposti tehdä käyttäen Matlab, u voi seurata seuraavasti tehdä ..

# Ensinnäkin otteen t hän LPC kertoimet muodossa teksti riippumaton tai teksti ependent puhetta.
# Kouluttaa Neuraalilaskennan verkon avulla uutettu kertoimia, anna hermoverkkopiirit verkosto on 2 kerrosta (min)
jos ei ole tehty kerros jatkuu u saada lisää tarkkuutta tunnistus, mutta monimutkaisempi saada tuloksia
# Käyttää joitakin paino kertoimia kerrokset, kunnes u get Nollapistevirhe
# Tämä koulutettu verkko voidaan tarkastaa puhe

jos t hän edellä kuvattu prosessi ei ole niin selkeä, kokeile tätä
http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=8802&objectType=file
ja pura zip-tiedosto

barlee_85 wrote:

hei,

Tämä hanke voi helposti tehdä käyttäen Matlab, u voi seurata seuraavasti tehdä ..# Ensinnäkin otteen t hän LPC kertoimet muodossa teksti riippumaton tai teksti ependent puhetta.

# Kouluttaa Neuraalilaskennan verkon avulla uutettu kertoimia, anna hermoverkkopiirit verkosto on 2 kerrosta (min)

jos ei ole tehty kerros jatkuu u saada lisää tarkkuutta tunnistus, mutta monimutkaisempi saada tuloksia

# Käyttää joitakin paino kertoimia kerrokset, kunnes u get Nollapistevirhe

# Tämä koulutettu verkko voidaan tarkastaa puhejos t hän edellä kuvattu prosessi ei ole niin selkeä, kokeile tätä

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadFile.do?objectId=8802&objectType=file

ja pura zip-tiedosto

kukaan voi auttaa minua Vector Quantization koodi Matlab?

Olen pannut täytäntöön puheentunnistuksen koodi MATLAB ja käyttämällä tätä,
voin ansiosta laite käyttää langattomien asetukset.
Tämän koodin pannaan tehokkaasti täytäntöön käyttämällä MFFC tekniikkaa ja VQ tekniikkaa.
Se kuitenkin antaa enintään accurecy klo merkintunnistukseen pikemminkin sitten sana tunnustamista.mutta minun tavoitteena oli ohjata laite sijaitsee pitkä välimatka käyttämällä langatonta setup vain ja että i saavutettu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back