taitettu cascode OTA CMFB ongelmia.

A

arunkumar446

Guest
Olen suunnitellut taitettu cascode OTA kanssa SC-CMFB ja kun katson sen ohimenevä vastaus sen tuotos värähtely voi joku auttaa kiitos, se on kiireellinen, Kiitos jo etukäteen.

Hei,

Haluaisin korvaa CMFB kanssa ihanteellinen CMFB yksinkertaisuuden.
Toivon, että on hyödyllistä.

Mutta ovat heilahtelut Määrittämätön-mode tai differentiaali-tilassa?

Kiitos vastaaminen, i juuri antoi panoksensa dc ja havaittujen muuttavatilaisen vastaus niin vo1 ja vo2 molemmat ovat oscillating identtisesti.niin ajattelin, että se on siksi, että SC-CMFB unstability.

Kyllä, tässä tapauksessa se on yhteinen-mode epävakautta.Nyt, luulisin, sinun täytyy lähettää osaa lisätietoja piiri itse.Samaan rikkoa Määrittämätön-mode silmukka ja nähdä se vaihe marginaali.

sutapanaki, kiitos vastauksesta, voitteko kertoa minulle aikaa verkkotunnuksen miten vaihe marginaali vaikuttaa vakautta, ja kiitos vielä kerran vastata tarkoita, mutta aion tarkistaa oman piirin ja enemmän tietoa.

No, jos olet kysyä, miten riittämätön vaihe marginaali näyttää riittävän ajoissa domain, sinulla on jo se - se oscillates.Mutta yhä vakaa tilanne, jos pistää yhteisen tilan häiriö silmukkaselaimeen ja tarkkailla, miten silmukkaselaimessa laskeutuu (korjaa häiriön) voit yleensä tuomari noin vaihe marginaalia määrän ylittymisen näet ja myös soida.
Jos lähettää piiri voidaan voimme keskuste enemmän yksityiskohtia.

hi sutapanaki, olen yrittänyt, jolla on yksinkertainen diff amp kanssa pmos kuormana ja käyttivät SC-CMFB ja se ei toimi se oli oscillating.jos et mielessä voit täsmentäkää täysi piiri ja parametrit W / L-ja yläraja-arvot Haluan vain nähdä täysin toimiva piiri, i am suunniteltaessa vuonna 0.18u tekniikkaa.Thanks in advance.

No, itse asiassa minulla on myös minun tehdä päivän aikana enkä ole varma, että minulla on aikaa todella määrittää täydellisen piiri W / L jne. Voimme keskustella tavarasi, jos meillä on visuaalisen aineiston.

Voitto on yhteinen tila palautetta piirin shoud verrattavissa voitto vahvistimen
Joten erottaa CMFB piiri ja tarkistaa sen hyöty.Jos se ei ole sama sitten yrittää säätää W / L CMFB transistorit.

thanks guys for your vastaukset löysin jonka simulointien, että jos yhteinen tila voitto ei ole suuri, mutta kohtuullinen sitten tuotos asettuu halutulle tasolle yhden kellon vaihe ja muissa kello vaiheessa kapasitanssi on tuotoksen solmut on erilainen niin palaute tekijä muutoksia ja, kuten jos yhteinen tila voitto on pieni sitten tuotos asettuu lähes viittaus, kun otamme tämän ajan muuttuvissa vastaus näyttää siltä oscillating.Lisätty jälkeen 1 minuuttia:sutapanaki wrote:

No, itse asiassa minulla on myös minun tehdä päivän aikana enkä ole varma, että minulla on aikaa todella määrittää täydellisen piiri W / L jne. Voimme keskustella tavarasi, jos meillä on visuaalisen aineiston.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back