Tarvitsen apua DS1307 RTC

L

lassy

Guest
Yritän rakentaa RTC käytettävä Omassa lämpötilansäädin projekti ja tarvitsevat PIC kokoonpano koodia, joka lukee ja kirjoittaa DS1307 RTC chip.I käytän PIC16F877 joka on seriall tiedot ja kellon nastat .. mutta älä ole hajuakaan miten edetä it.PLEASE auttaa minua ... kiitos

Hi, DS1307 Käyttää I2C-liitäntä. Se on pitkään puhuttu tällä alueella. Napsauta Haku-painiketta päällä ja kirjoittaa DS1307 ja klikkaa haku. On niin monia linkkejä aluksella että voisin jopa aloittaa coyeing sitä ... Jos olet löytänyt vastaukseni hyödyllistä, napsauta painiketta, jossa lukee Auttoi minua . Onnea.

Löydät hyödyllistä tietoa hankkeen h ** p :/ / www.techdesign.be/

Parempi käyttöä CCS C-kääntäjä, se on valmis toiminto suorittaa I2C komennon.

Hei, En tiedä, jos se "parempi" käyttää C-kääntäjä - Oletan, että riippuu sää voit ohjelmoida C! Minulla on joitakin yleisiä I2C rutiineja ja lähettää niitä jos haluat, olen käyttäen 16F877A kanssa kokoonpano juuri nyt hanke, mutta käyttäen PCF 8583, koodi pitäisi toimia ihan hyvin. [

Hai paremmin u käyttöä DS1337 IY on erittäin helppo käyttöliittymä kuin 1307, jos u halua koodia lähettää minulle pm olen valmis auttamaan u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back