tarvitset apua suunnittelussa DC-DC

L

leebluer

Guest
Hei,

Olen uudempi suunnitteluun Tehonmuuntimet.Nyt olen oppimista jotain liittyvät perustekijät tehoelektroniikka.Minusta se on tylsää prosessi.

Minulla on vain muutama yksinkertainen käsitys siitä tehonmuokkaimia.Näyttää siltä, että on olemassa suuri ero käytännössä.En tiedä, miten jatkaa?Voisitteko antaa minulle neuvoja tai recommand joidenkin materiaalien nopeasti minun suunnitteluun.

Kiitos

Dear Lee,
Ensimmäinen Onko sinulla concepyual understandig miten DC-DC-muunnin toimii.
Ehdotan u aloittaa Buck suunnittelu ja aluksi keskittyä vaatimukset täyttäviä VOUT ja Iout.Vastaus ja kaikki voidaan tarkastella myöhemmin.
Käytössä EDA aluksella u on tarpeeksi tavaraa suunnittelun ja DC-DC-muunnin.Etsi fro niitä.
Jos u ei voi ladata joitakin, Ping minulle on postia on eri teille.
Mitä tylsää, meillä on omat mieltymykset.

Ehkä voit kokeilla ja App.kuten PWM-ohjaus.
Se on myös eräänlainen DC-DC CONV tai DC chopper.

Ensin sinun on tiedettävä perustaa teorian DC-DC, ja voit hakuohjelmiston toteaa onsemi ja kansallisten verkkosivuilla.
Toinen voi opiskella joitakin PWM ohjausvirtapiireissä noin DC-DC, joten se tekee sinulle syvä ymmärrys DC-DC.

Hei
Suosittelen SWITCHMODE VIRRANSYÖTTÖ Hanbook kirjailija Keith, jos löydät tiedot kaikista (melkein) mitä tarvitset.Voit ladata sen edaboard
Terveisin Mohammad Mokhtar

Mohammad Mokhtar kirjoitti:

Hei

Suosittelen SWITCHMODE VIRRANSYÖTTÖ Hanbook kirjailija Keith, jos löydät tiedot kaikista (melkein) mitä tarvitset.
Voit ladata sen edaboard

Terveisin Mohammad Mokhtar

Se on linkki Switchmode Power Supply Handbook 1stED

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=94537&highlight=switchmode

Ehdotan käsittelyssä
Fundamentals of Power Electronics
mennessä
Dr Robert W Erickson
Dr D Maksimovic

"switching power supply design" kirjoittanut Arbarham I Pressman on myös hyvä kirja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back