Tarvitsetko apua.

R

rotille

Guest
Suunnittelen rajoittaa vahvistin on 5 sama cherryhooper vahvistimen chain.The simuloinnin tulos-3dB BW ja toinen pää on noin 7GHz, mutta nousu-lasku on pienempi kuin 30ps, näyttää siltä,-3dB BW on suurempi kuin 10GHz En voi selittää tätä.Voiko mies auttaa minua?Yksi kaveri kertoi minulle yksi teos on luku selittää tätä, mutta en ole löytänyt tätä kirjaa, minä kiireesti sinun apua.sähköpostiini.tanghav (at) yahoo.com

Koska tietosi lähetetty on rajallinen, aion olla olettaen paljon.Olen oletetaan, että tunnet kaistanleveys on suurempi kuin 10G johtuu trise <30 ps ja se seuraa Kaistanleveys = 0,35 / (nousuaika).

Sinun 7GHz kaistanleveys on seurausta pk-signaalin simulointi.En tiedä, mitä koko voitto oman vyörytetään vaiheissa.Jos syöttöjännite on ohimenevä simulaatio on suurempi kuin pienin jännite vaaditaan vahvistimen rajan, niin sinun pitäisi olla mahdollisuus ajaa sen ohi pk-signaalin 3dB kohta.

Toisaalta, varmista, että lähtöjännite olet mittaamiseen ei ole lieventäviä vuoksi kaistanleveys rajoituksia.Tämä antaa vähemmän trise odotettua, koska alemman swing.

Voit lähettää lisätietoja teidän piiri auttaa debug ongelman.

Herkkyys on 49dB, piiri on 5 vaihetta LA, jokainen vaihe on sama.nousuaika on 26ps.

Kanssa 49dB ja voittoa, sinun tuloherkkyys on oltava alle 10 mVpp-ero syöttöjännite.Toisessa sanoen, sinun vahvistin tulee toimimaan pienen signaalin tulo alle ~ 10 mVpp-eroa tai et saa rajoittaa.Jos haet tulojännite yli 10 mVpp-ero, niin saat suuren signaalin kaistanleveys näyttää enemmän kuin oma pieni signaali-kaistanleveys.

Toinen asia mitä voi tehdä on tontin saada (tai S21) vs. Frequency jokaisen vahvistimen vaiheessa.Näiden tontteja, voit määrittää, missä vaiheessa on kaventaa kaistanleveys koko vahvistimen.

Jos kohdistat 10 Gb / s sovelluksia, 7 GHz kaistanleveyden ja 26 ps reunat on tarpeeksi hyvä, mutta tarkista silmään kaavio simulaatioita.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back