Tietoja C / N VCO

X

xinxin

Guest
Kun arvioida VCO suorituskyky on ominaisuus, joka on C / N-suhde kaukana harjoittaja.Voisiko u kertoa minulle, mitä tarkoittaa VCO suorituskykyä.
kiitos!

Hei,

C / N on Carrier melulle puheenvuoro.Kuitenkin mittaamaan sitä VCO avoimen silmukka on hyvin hankala ja en ole niin varma, että se on mahdollista.(please currecty minulle joku, jos olen väärässä tässä).
Kuitenkin aiempien kokemusten olemme mitataan sitä lähellä silmukka.

Nauttia,
RF_Router

Mitä sanoitte edellä tarkoitetaan C / N on kuin vaiheen melu kaukana harjoittajan, kuten 160 Hz alkaen harjoittaja?

Melun kerroksessa on riippuvainen suodatin, että käytät.Ja kyllä voit sanoa 160Hz mutta.Anohter helppoa tehdä.Onko toimenpide kerran kuljettajan ja kerran withough Rahdinkuljettajan ja saat parhaan mittaus.Edelleen suodatin vaikuttaa siihen, miten paljon melua voit mitata.En usko, että sinulla on 1 Hz suodatin mutta saatat joutua somthing kuten 30 Hz tai somthing kiertää tämän niin tee laskelma joten anna vastausta kuin kohti 1 Hz.

Toivon auttaneet.
RF_Router

RF-reititin, mitä sanoin C / N on VCO.Do u selittää sen minulle?kiitos.ja miksi mainitsitte suodatin?Onko liittyvät suodattimen?

Hei,

Tietoa C / N,
sikäli kuin tiedän, että se on mitattu suljettuja.En usko, että on mahdollista mitata sen avoimen piirin.Tietoa suodatin, tämä dependes mitä laitteet eivät teet mittausta.Jos käytät taajuuksien analysaattori, joka on yleensä käytössä niin tarkastelemme RBW (päätöslauselma bandwindth).The RBW itse määritellä oman melun lattialle.Nyt aiemmin Sanoinhan mitata melua kanssa harjoittaja ja ilman sitä.Nyt en usko, että pystyt siihen.Niin voit mitata kuten sanoitte jossain etäisyys harjoittaja.Älä unohda mainita C / N @ offest 160Hz.

Nauttia,
RF_Router

C / N käytetään seistä "Carrier-kohinasuhteen".Nimittäin, Phase Noise from rahdinkuljettaja tietyissä offset.

Eikö tämä ilmaistaan SSB Phase Noise, usein dBc / Hz?

BigBoss wrote:

C / N käytetään seistä "Carrier-kohinasuhteen".
Nimittäin, Phase Noise from rahdinkuljettaja tietyissä offset.

Hi GaAs FET,

Kyllä, se on.Joidenkin syystä useimmat manufactores toimenpide dBc / Hz @ offest on 10KHz.

Nauttia,
RF_Router

GaAs FET kirjoitti:

Eikö tämä ilmaistaan SSB Phase Noise, usein dBc / Hz?BigBoss wrote:

C / N käytetään seistä "Carrier-kohinasuhteen".
Nimittäin, Phase Noise from rahdinkuljettaja tietyissä offset.

C / N on harjoittaja valtaa koko melu teho-suhde.Yhteensä melu valta kuuluu vaihe melu, AM melu-ja muiden melun (sinun nimellä se on).Jos AM melu-ja muut äänen teho on hyvin pieni, sitten C / N on
n. yhtä vaihe melua.

Paras tapa tehdä tämä on lukita VCO käyttäen erittäin kapea loop kaistanleveys varten PLL.Jos käytössä on loop Kaistanleveys 100Hz, niin kaukana silmukkaselaimessa kaistanleveys sinua vain, että näkyvissä on VCO vaihe melu, joilla ei ole vaikutusta silmukkaselaimessa.

Hi all,

Olen samaa mieltä toonafishy aiheuttaa se on tapa tehdä se.Kuten sanoin, joita se tiiviissä-silmukka.

Nauttia,
RF_Router

Hei,
Minusta tuntuu, että suljetun silmukan mittausta suositellaan lähinnä siksi, että epävakaus (lyhyen aikavälin) tavaroiden vapaan runnung oskillaattorit.Jos käytät suljetun silmukan taajuus on enemmän "rajoittaa" kanssa erilaisia hallinnassa loop komponenttien mutta mittaus vaiheen melu on virheellinen.Ihanteellinen olisi mitata oskillaattoria vaihe melu, joiden taajuus on "muuttumaton".Tämä voidaan saavuttaa tarjoamalla vakaan valvonnan panos VCO.
BRM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back