tiheys kysymysten asettelujen

N

naman

Guest
Hei kaikki, minulla on kysely.kun teemme kaavoista saamme tiheys loukkauksiin kautta: n ja yhteystiedon.itse kun panemme VIAS ja yhteystiedot meillä on kaksi loukkauksia suuri rikkominen, jossa sanotaan, että me erikoiskieli panna enemmän kuin tietyt ei.
ja VIAS ja harvaan rikkoo sanoo, että me erikoiskieli säilytettävä vähintään tietty määrä VIAS ja yhteystiedot
määritellä ja miksi nämä rikkomukset tapahtuvat.Kiitos jo etukäteen.

Metalli tiheys pieni voi aiheuttaa siru ei ole tasainen.Mutta VIAS ja yhteystiedot tiheys En tiedä miksi.

Olemassa tiettyjä sääntöjä, u on noudatettava, kun u asettelua.Nämä tiheys nousee esiin, yhteystietoja, kuten metallit, Vias, Poly jne. ..

Hii,

Voitko kertoa minulle tekniikkaa käytät tehdä tätä ulkoasua???

Terveisin,
Shohdy

As per yhteyttä välityksellä huolestuttavaa, jos ur metalli on laaja vasta sitten se pyytää lisätietoja ei ole tehty kautta ja yhteystiedot, coz oletettiin, että jos metalli on laaja, jotta nykyinen on suuri, joten jokainen kautta ja yhteydenpito on resistenssi jotta asettaa sen alle on suuri ir pudota joten ehkä minun lämpötila nousee tässä vaiheessa.joten käyttöön entistä kautta tai ota tarkoittaa rinnakkain vastarintaa niin R kautta n vähenee niin alhainen IR pudota.
Se on riippumaton tekniikka joka Tech se pyytää kautta tiheys.
tämä auttaa sinua.

on muutamassa paikassa, se vaatii enemmän määrä VIAS tai yhteystietoja vain vältetään yksittäisen kautta tule ulos kunnolla aikaan valmistuksen.
Näin vältetään riskejä ylimääräinen kautta on pyydetty.

Mitä paksumpi metallien, se on jo pionted kuinka monta VIAS vähentää vastarintaa.

Laajempaa metalli yhteyksiä tai metallia vaihtaa tarvitsemme lisää useita kautta on tasapainoinen kasvu resistance.Design sääntöä tarkistaa lipun näitä virheitä, kun ei täsmää tai epätasapaino tapahtuu vastus arvoja ..

Hei,
Yhden kerran olen ollut kohdannut virheen VIAS ja yhteystiedot.On joitakin prosessi, että he eivät halua array liikaa VIAS tai yhteystietoja.Ne ovat min array sisällä sääntö tiedoston, esimerkiksi min matriisi on 5x5 kosketukseen välityksellä.Sinun täytyy rajata array 5 sitten, jos sinulla on laajempi metallia voit laittaa anaother array vieressä mutta kauempaa edellisestä array.
Toivon, että tämä voi auttaa ongelman.

Metallin käytetään liitäntöjen (M1-M9)Useita motiiveja pyytää vähintään metalli tiheys:- Etsaus prosessit: etsaus koneet voivat overetch kun malli on alhainen.
On kaksi allekirjoitusta tämän ongelman: alennettu metalli leveys ja metalli jäännökset linjojen, jotka voivat aiheuttaa shortsit ja vähentää satoa.
- Plasma vahingot (hinnoittelu) ongelmat: kokemus saadaan Testiajoneuvojen on selvästi osoittanut, että hiusristikoiden harvaan metallin tiheys aiheuttaa enemmän maksuja kuin hiusristikoiden kanssa hiher metallin tiheys.
- Dielectric paksuus yhdenmukaisesti kaikissa kuolee: CMP planarization on laajamittaista planarization: se riippuu metallin tiheys on noin 2-5mm.
Dielektrisiä pintaan CMP on suurempi alueilla, joilla on suurempi metallin tiheys.
Tämä vaikutus on kumulatiivinen alkaen metal1 ja metal6, ja se voi olla vaikea tulostaa VIAS kaksi areaas eri metallin tiheys, koska syvyys painopiste voi olla riittävä, ainakin, se voi vähentää prosessi-ikkunan, ja vähentää tuottoa ja luotettavuutta.
Tämän vuoksi tiheys suunnittelu säännöt ovat läsnä Kongon demokraattisessa tasavallassa (paikallinentiheydet)
Lisätään 1 minuuttia:Kokeile luoda nukkeja, joiden kaliiperi:)g (at) FSO

jonka avulla voidaan käsittelyn GDS-tiedosto ja tarkista
Poly tai metallia tiheys???

Joissakin Fab reguest pitäisi lisätä nuken metallia tai
dummy poly

Hei,
Kun teet ulkoasun minkään lohkon sitten jättää nämä virhe tai varoitus tiheys loukkauksista.
Nämä tulevat kuvan vasta, kun koko siru asettelua, kun on lisätä nukke kerrosten vastaamaan eritelmän

kiitos
sarfraz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back