Tool for piiri piirustus

M

master_picengineer

Guest
Hi all,

Olen aikoo kirjoittaa kertomuksen minun neuvonantaja niin minun täytyy tehdä joitakin Kaavio sitä.The Kaavio koostuu PMOS ja NMOS transistoria ja eräät muut passiiviset komponentit.Minun täytyy tehdä nämä Kaavio musta ja valkoinen väri vain.Arvotut schematcis on näyttää, jotka löytyvät kirjat ja paperit.
Joku ehdottaa, että minun tekevän tilannevedoksia alkaen kaavamaisen talteenottoon käytettävät työkalut (Pspice, Virtuoso ,.....).Suoraan sanottuna se ei ollut kaunista.

Ole hyvä ja auta.

master_picengineer wrote:

Hi all,Olen aikoo kirjoittaa kertomuksen minun neuvonantaja niin minun täytyy tehdä joitakin Kaavio sitä.
The Kaavio koostuu PMOS ja NMOS transistoria ja eräät muut passiiviset komponentit.
Minun täytyy tehdä nämä Kaavio musta ja valkoinen väri vain.
Arvotut schematcis on näyttää, jotka löytyvät kirjat ja paperit.

Joku ehdottaa, että minun tekevän tilannevedoksia alkaen kaavamaisen talteenottoon käytettävät työkalut (Pspice, Virtuoso ,.....).
Suoraan sanottuna se ei ollut kaunista.Ole hyvä ja auta.

Kiitos ystäväni,
Mutta sanoin, että pidin schemtic talteenotto ohjelmistojen huono.Minun täytyy tehdä shematics kuten alla
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Microsoft Office - Visio on hyötyä.
vain kaavamainen.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

numbdemon wrote:

Microsoft Office - Visio on hyötyä.

vain kaavamainen.

Kiitos paljon.
Kerro minulle Kender,
onko kirjasto transistori piirustus, jossa on Visio ja ladata tai se on oletuksena?

hi ystävälle
is more perfect than cos it have electronic and electric library....

jos u käyttää Visio u pitäisi käyttää smartdraw2008
on täydellinen kuin cos se on sähköisiä ja sähköakkujen kirjaston ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back